2021年7月30日星期五

什絮

難得皮爺企定定影相,非也,係因為‘吃貨’米仔跳上電磁爐叫開餐

催促我快‘出糧’ 搞到我‘手藤腳震’ 😣
 大爺們用完餐,做阿娘的我才可以開餐 😬
 
今晚外賣 😛
這個盒吸引到佢地爭玩,Lulu和豆豉哥不成問題


米仔... 不是‘失落’而是‘塞唔落’個盒 😅 
要諗辨法氹番佢 😏 
 
臭啤又蝦米仔 .\ /.

不是眼花嘛 😳 👇

經過時見到這個‘專家’ 😎
 

或者咁睇都得 😜


睏了 😴


逗下Lu姐玩...  
 

 跟她玩手指好放心,因為Lu姐唔會出爪的 😘
 
見很多貓都鍾意坐在圓圈中,來個測試...
原來係真ga 😄


平常廚房門常關,而這個爐都有安全制
 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 則留言:

  1. 我真係覺得黑色貓頭思維別樹一幟
    我緣仔同你阿啤一樣
    鬼靈精

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時仲... 失驚無神比佢嚇屎、激屎、笑屎 ==!!

      刪除
  2. 我屋企都一样,仔仔囡囡食先,就算自己餓到脚软都要忍住,佢哋唔饿得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未写完….最近成日都係写咗一大堆嘢,但唔知点解会唔见晒😔 所以先send出去稳阵d😬

      刪除
    2. 米仔咁样俾貓虾都得,佢真係好脾气
      皮爷会帮你𥄫实d細嘅,叻叻!
      Lu姐最尾张相好似清減咗少少

      刪除
    3. 一入貓門深似海 XDDD
      米仔三重性格,1: 對皮爺-->專專敬敬 2: 對Lu姐-->無規無矩 3: 對豆豉哥-->視如親生仔 😬
      皮爺越嚟越有大佬feel 😎
      Lu姐張相應該係角度問題,佢個頭仔邊有咁大 😅 佢乜都無變,都係八婆仔一個 😝
      這個公仔代表貓大爺,唉!我只係一個小小貓奴 😯

      刪除
  3. 每朝要餵飽貓地,至到自己有早餐食
    “米仔... 不是‘失落’而是‘塞唔落’個盒 ”,哈哈
    流心紫薯包係麻蓉餡,哈哈

    回覆刪除
  4. 我想問.....黑啤同米仔玩摔跤會唔會出爪架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 出爪 🤔 就一時時,我最怕臭啤咬米仔 😠
      臭啤BB個時仲係街貓心態,馮人/貓都咬,出力咁咬ga 😵 我都畀佢咬到屎屎下!
      有次(當時我去咗旅行),家人放工入屋,皮爺就大叫... (OMG一定有事發生),米仔被臭啤咬耳仔下面的肉,流哂蚊飯 😭 諗住帶佢睇E生,幸好都止咗血,消毒咗見米仔冇事就放心 😟
      之後我旅行,家人都要請大假睇實佢地 😐
      E+隻臭啤比我話過(或者大個仔),識得放口唔咬,叫做乖仔咗 ☺️

      刪除
  5. 回覆
    1. 真係好少有,以為眼花 XDDD
      米仔對住個「便宜仔」係無火氣ga > <!!

      刪除