2021年8月17日星期二

我貓的行為 (4)

皮爺的執著

👇

https://youtu.be/lVwmu7ARSH0


您家主子執著的是?

 


 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 皮爺真係有性格, 用錯碗就唔食🤭

      刪除
    2. 👍 👏👏👏👏👏
      我唔明佢点知道呢 🤔 其實裝滿糧,係見唔到碗ge圖案ga 🤨

      刪除
    3. 美人鱼…你返工偷懒吖🙄

      刪除
    4. 我冇偷懶架, 只係比較清閒🤭🤭

      刪除
  2. 😅皮爺開心到菊花手搓搓...好可愛 ^.^
    用錯碗就唔食咁奄尖大少架😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮爺開心時除了搓手,仲會震尾印腳ga 😂😂😍
      話明皮爺,咁有地位ge稱呼,當然有要求 😎

      刪除
  3. 我家主子各有性格,讲到最執著嘅算係Daisy, 每朝早老豆临返工一定要抱佢至少一轮先得,但係---冇著衫唔得抱,著singlet都唔得抱,一定要著有袖嘅衫先可以抱,先先抱就双手搭住老豆嘅 shoulder, 几分钟后就瞓落去老豆嘅手肘树,每日都係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 🤣🤣🤣 皮爺都係咁ga,佢嗲我時都會'high'膊頭,見我著冇袖衫佢就望下,鬧下,好嬲咁走貓😂😂
      以前叮噹仲'尊制',一定要著長褲,見到腳有肉就咬,好慘,衣著冇自由 😢

      刪除
    2. 养貓养到衣著冇自由🤣🤣🤣

      刪除
  4. 翩翩的執著
    365日都一樣
    半夜三更Lam醒我

    回覆刪除
  5. 貓地年紀越大越執著,就下佢啦!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 😂 😂 😂 皮爺唔只糧碗ge事,連行得快過佢都唔得ga 😆

      刪除