2021年7月2日星期五

我貓的行為 (3)


Lulu有自己的偏愛

👇

https://youtu.be/6sS6fe79EoY





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. Lu 妹鍾意按扁個貓窩瞓.....佢唔鍾意有瓦遮頭? 佢喜歡做露宿者 ! *-*

    回覆刪除
  2. 以前我用惠而普大眼雞
    細佬同瞄瞄都 好鍾意睇

    我個士多啤梨同你個菠蘿一樣命運

    回覆刪除
  3. Lu妈,你咁同佢哋玩,一日有冇行到 10,000步?😆
    我喺网上见到好多猫友d宝贝都係喜欢瞓在猫窝个顶,所以我冇买呢d窉

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬步就無,慢步就真 😅 小d精力都唔得 🤭
      d貓都係鍾意反傳統 😼

      刪除
  4. 可以將啲貓推來推去,確實好好玩,不過唔係隻隻貓都可以

    回覆刪除
    回覆
    1. 係ga,其餘2隻仔都怕坐`車`🤭

      刪除
  5. 每日剩係睇住佢哋都好開心🥰🥰

    回覆刪除
  6. 養貓咁樣做運動真係好過比錢去做GYM

    回覆刪除