2020年9月14日星期一

兩姐弟生日快樂 =^ ^=

昨日是米仔生日,明天是家姐仔Lulu生日
中間落墨,今日寫卜 😘


今回有東X堂蛋糕 🍰 
加M字蜜糖 🍗 好 好 味 😋

米仔食吱吱,Lulu唔like,就畀佢食零食 😋


兩姐弟好少合照,只有貓草才可以令佢地一齊玩
 

 Lu姐近來隱世,開餐或有要求先出現 😑
百厭妹依舊怕行雷、落雨 😰
 
--- --- --- --- --- --- ---

有次畀佢嚇得我屎屎下 😱
家中要換廳冷氣機,工人來之前,我好肯定將牠們困在房內
疫情關係,工人走後要消毒一番才放出來

搵來搵去,唔見阿Lu,我ge肯定變得模糊 😨
(因為安裝時,大門、閘全程打開... )
整個人都慌起來,好驚 😭

慌到從最高果層(40)樓,每層搵佢
搵到地下,又問管理員,見人就問 ...
真係癲咗咁 😭

返到屋企再搵,都係唔見
 
終於停下來,周圍望下... 見到電腦後面有嘢郁郁下...
原來係 阿LU 😱
果一刻本想鬧佢,但開心ge心情掩蓋一切
即時攬住佢 💕 
果一刻真係嚇得我好緊要


米仔係四個中最膽小的一個
有陌生人來,佢一定匿得好埋,好耐先肯出嚟
睇佢,驚到鼻哥仔都紅晒 😥

 
 送咗張貓頭地氈仔畀兩姐弟
 
 

皮爺祝:
Lu姐,米仔及米仔的哥哥,妹妹們生日快樂 🎂
身體健康,食得、瞓得、玩得、疴得 💕
 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 則留言:

  1. 回覆
    1. XDDDDDDD
      陳仔架飛碟整番好la 👍

      刪除
    2. 💕 祝米, LU生日快樂🎂, 皮LU米啤貓體健康, 食玩瞓痾樣樣得 ^O^
      真係睇你描述都覺得驚...LU妹下次匿埋記得凸返D尾仔出嚟俾夠娘見到, 或者阿娘叫你要應佢先得架, 唔做得嚇阿娘架, 知無!! 今次罰佢俾你錫100啖啦
      米仔個鼻哥仔真係好紅喎..😰
      昨日食東X堂蛋糕 🍰, 咁明天食邊間 ?

      刪除
    3. 仲以為你明天先出, 好彩我醒目

      刪除
    4. 唔見隻8妹仔果時,腦海胡思亂想…… 😭
      星期日一齊慶生,再咁食法 👉 🐖 😂

      刪除
  2. 祝 MR MIKE & MISS LU 身体健康,永远开开心心😘😘
    点解Lu姐会咁隐世嘅? Lu呢张相真係sexy到冇得顶😍
    Mr Mike惊到个鼻仔红卜卜,真係可怜得嚟又好可爱😄❤️
    唔见皮爷嘅🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個細佬周圍玩,尤其豆豉哥,搞住哂,所以要匿埋,先有覺好瞓 😑
      Lu姐一向都好sexy ga 😍 😂
      補番張皮爺相la 💋

      刪除
  3. 祝米仔、Lulu生日快樂,米仔身型同我家Mango 仔有得揮,怕陌生人就同我家Chewy 一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. Mango仔同米仔都係橘色,我覺得橘色貓基因好易肥 😄
      其實四貓都怕陌生人,比較起來,米仔真係好誇張,佢會驚到震ga 🙈

      刪除
  4. 我都試過
    某次業主入屋維修
    唔見咗mina
    嚇到心都離
    後來在衣櫃底

    回覆刪除
  5. 祝LU姐 & 米仔生日快樂🎂, 身體健康💪, 想點就點😈
    Lulu 匿得咁埋, 真係嚇CC, 好彩只係虛驚一場
    米仔食吱吱, Lu妹食零食, 咁皮爺同黑啤有咩食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 想點就點 😤 打扁妳條 🐟 😈
      隻8妹躝街有前科,所以搞到我發哂癲 😢
      零食…… 點少得皮爺同臭啤 😆

      刪除
  6. 兩貓地生日快樂!!健康日日食玩瞓~!

    回覆刪除