2020年8月26日星期三

豆豉哥牛一


8月25日係臭啤生日 🎂
 
 
蛋糕當然係阿娘食ga la 😋

呢個禮物係至愛之一 😁

大個仔la,唔好再蝦Lulu同Happy,尤其‘老豆’米仔 😠


有個網係為佢而安裝 👇

以前從來不用安裝這個網,可想而知佢有幾多手 🙈

咁佢又幾專一ge 😊 依然愛 🐸 公仔,更愛彈弓玩具 💜


 
仲要阻住我搵周公 😰

近來有新玩意,玩光光 😼 


🙈

 搞笑,連自己的影都玩 😂

毛孩大多都為食 😋

see 👇


影張正經ge靚仔相,洗底,做個乖毛孩


 祝 豆豉哥生日快樂,身體健康,食得、瞓得、玩得、疴得 💕
 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 祝黑啤生日快乐,猫体健康,精精神神,精力充沛😆😆😆

      刪除
    2. 👏 👏 👏 No.1 👍
      多謝大舊媽 💋 (佢真係精力充沛 😅)

      刪除
  2. 啤啤生日快樂,啤啤到依家都仲係咁佻皮,我家Minnie 已經無咁爛玩,最後嗰張相,啤啤好靚仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝仔仔媽 💋
      啤啤張靚仔相用嚟遮蓋佢ge百厭 😆

      刪除
  3. 祝黑啤生日快樂, 身體健康, 想點就點🤭
    你講到黑啤成個小霸王咁🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝魚仔 (除去想點就點 😈) 😆
      小霸王係事實 😎
      不過,佢黐我果時又好冧ge 😍 😍

      刪除
  4. 好羨慕你隻黑媽媽 又肥大 有毛色油潤
    Ruby 嗰兩隻黑媽媽 又係鬼咁肥大
    我隻黑媽媽 奀挑鬼命乜都唔食 淨係掛住玩
    生完啲毛出嚟又舐曬佢激死我

    回覆刪除
    回覆
    1. 緣緣唔算奀GG,我個豆豉哥又係玩唔停,係咪黑蚊蚊都係爛玩精呢 😆

      刪除
    2. Charco仔其實唔大隻,不過佢啲毛色真係又黑又油潤

      刪除
  5. 遲晒大到tim *.*"
    過多幾日又到米仔 & Lu 妹生日....你會再出post ge呵 @.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 你行路过嚟咩🚶
      下次要学我咁🏃🏼🏃🏼🏃🏼住过嚟😆

      刪除
    2. (咳…… 咳) 剛剛慶祝咗 😂
      要諗下減肥la 😜

      刪除
    3. 大舊媽,陳仔部太空船可能壞咗 😛

      刪除
    4. 我有入嚟睇下你有無出米仔生曰POST 架
      見你唔出...住.....我諗你明天Lu Lu 妹生日點都會一齊出啦
      我明天會(目及) 住你架嘞😜

      p.s. 米仔都唔係好肥啫, baby fat嘛...唔使減la

      刪除