2020年6月26日星期五

寒衣早已入櫳


Happy真係個好大佬 😘 
睇下米仔瞓到 🙈


早在五月初,未等端午,棉被已清潔及收好了
最唔捨得收起棉被,唔係阿娘... 


係四位大帝,最細果兩位,請極都唔肯行開 🙈


夏天越嚟越熱... 瞓哂喺地下 😬


Lu姐不例外;睇佢瞓下玩下,玩得幾開心 😍


米仔,唔係好願郁咁囉 🙈


反觀豆豉哥,佢要孖埋我玩 😑
叼畀我,要我1, 2, 3 咁拋遠d畀佢玩,
 不斷咁重複... (攰屎我 😥 )


米仔唔願郁,但蛤阿Lu就好生猛 😣
佢幾乎係阿Lu兩倍,砸屎佢la 🙈



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 尤其多了豆豉哥;3貓小時候係百厭但唔會蝦貓,豆豉哥百厭又醒目(古惑XD)…… 所以真係好'熱鬧 😅

      刪除
  2. 我五宝日日都係瞓晒喺地下,尤其係肥仔,每日都摊喺地下四脚朝天阻住晒😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要睇路行, 唔好踩親佢 🤭

      刪除
    2. 磚地加上樓下開恆冷氣,大帝好識嘆 👍
      大舊和小米晒肚可以承機抽水 😛
      魚仔放心,我地已習慣佢地'阻路'ga la 😂

      刪除
  3. 啤啤真係好似隻狗仔識叼嘢,哈哈
    我家貓地又係攤晒係地下度瞓

    回覆刪除
    回覆
    1. Lulu和米仔都愛擔嘢玩,但只維持至1歲左右;豆豉哥快2歲,依然保持BB狀態

      刪除
  4. 真係熱到發癲!
    日日仲要孭住個工作袋區過區跑街開工
    一放工回2號就開冷氣
    我4個貓頭坐冷氣底嘆世界!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁曬仲要周圍去又真係好陰公 > <!!

      刪除
  5. 咁熱....米啤仲想瞓棉被 ?
    米仔'淋謝謝'點會蝦 lu家姐仔呀 .....黏住佢玩下啫...咪誤會啦
    啤啤見你有點....'fit多咗少少'...叼嘢俾你一齊玩運動下, 孝順啦 !
    皮爺肯俾米仔夜晚同你一齊瞓咩 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地鍾意棉被軟棉棉ge感覺,佢地怕凍多d囉 👉👈
      妳低估咗小米了,佢蝦Lu姐係'永不放棄'ga 😕
      可能唔敢搞皮爺,又畀佢個'仔'蝦,唯有攞Lu出氣掛 😣
      講真,我真想減肥,齋想 😂 😂
      皮爺讓位畀米仔瞓,佢唔鍾意同貓孖po瞓 😑

      刪除
  6. 我同米仔好夾呀, 大家都唔願郁 hehe
    黑啤用心良苦, 想你郁多d, 夏天到, 要 keep fit 嘛 XP
    皮爺樣硬心軟, 其實好鍚 d 細佬妹 👍👍
    Lu 妹~ 米仔唔係蝦你, 佢想親近你多d咋 (一定係, 除非唔係 😂😂😂)

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚仔都係樹懶 😂
      其實我都係樹懶,唔願郁,真係唔知點減肥,要靠豆豉哥了 😂😂
      妳儍得對,小米親近Lu姐就係為咗蝦佢 ←_←

      刪除