2020年5月28日星期四

夏日節目


貓友彈媽話:米仔一表人才 😍


一表人才原來係... ... 為食貓 😆


聞下好啦 😁


好易滿足 💕

早餐過後;午後大帝s有節目
Lu姐有發現 ...
 

夏日炎炎,陽光折射到牆上,引到豆豉哥每日等光到 😎
佢開心到跳上跳落,玩個不亦樂乎 😆
 

皮爺好奇 ...
 

殊不知 ... ...


😂 😂 😂
陽光過後,又有其他嘢玩 💕
 

冇嘢玩,又去蝦米仔 😡


百厭星唔曳果時,都算靚仔ge 😅



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 👍 快d更新個卜la,想見下大舊媽's寶貝s呀 ♡

      刪除
  2. Mr Mike 真係一表人才😍
    Lu姐眼仔碌碌精灵又靓女😘
    啤啤真係精力旺盛😅
    皮爷德高望重,紧係觉得d细嘅无聊喇😌

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個‘一表人才’亦係超級群腳仔一個 😂
      Lu姐好上鏡 😍
      臭啤有用不盡ge精力 😅
      其實係皮爺怕咗臭啤,經常要我‘護駕’才敢行過佢身邊 😞

      刪除
  3. 其實可以拍電視特集
    每集一個小單元

    回覆刪除
  4. 我家Mango 仔都係一無聊就去搞Minnie

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個毛孩都有啱key和唔啱傾ge對象 😅

      刪除
  5. 黑啤其實係一粒開心果, 有佢喺度實唔會悶 hahahahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲年幼,所以乜都玩餐飽 ; 我發覺佢特別喜愛細小ge毛公仔,好似見到貓B咁呵護佢ga XDDD

      刪除
  6. 你家貓咪我以前最偏心叮噹, e+就係米仔,
    所以nei...曳曳黑啤咪蝦[淋謝謝]ge米仔呀 !!
    Lu媽你要輕輕力打吓佢, 哦吓黑啤先得架😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 令我又想起叮噹... 我相信佢當自己係人,佢真係好好好聰明,睇/講一次就明白。
      米仔唔識好似其他貓咁發出咆哮ge聲,所以我畀long long佢載,等佢發出long long聲求救!
      彈媽講得啱,豆豉哥係‘古惑仔’ 😅 有乜E郁,扮晒嘢行開 😣

      刪除