2019年8月25日星期日

眨眼一年


認得他嗎?


(豆豉哥)啤啤是也


話咁快一年了
因為百厭,所以練到一身肌肉




不怕水,不怕吸塵機,仲係挑戰風筒,開櫃桶,蝦貓...
最鍾意跳高,一躍而上可以跳得高過我 😱


 咁大個仔仲係鍾意將義工送給他的青蛙擔嚟擔去


👆 咪就係衰百厭囉 😂

好la,今日係啤啤入室一周年
又係阿娘有藉口為食ge時候 😜


今次食牛奶布甸 😍


咪扮嘢la,你好為食ga 😅


試咗一下,好味nei,其他的... 我食哂 😂 😂 😂

我都有買生日禮物比你ga,我地可以一齊玩


祝 啤啤健健康康,開開心心,唔好再蝦貓la 💜

🎂


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. 眨吓眼就一年,啤啤依家都一樣,“童年現在一般可愛”

    回覆刪除
    回覆
    1. 身為貓奴ge我地,隻隻貓都係咁可愛 ♡

      刪除
  2. 如果我阿緣好似阿啤咁全身毛就好了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好心痛 > <
      希望緣緣早日解除心理障礙

      刪除
  3. 咁快又一年嘞, 啤啤個樣望落係大過咗D, 不過擔住青蛙模樣仲係一臉稚氣^^
    乜今次轉口味......(啤啤)想食牛奶布甸咩 ?? (偷笑ing)

    回覆刪除
    回覆
    1. 臭啤其實好聰明,唔百厭時真係好可愛ga 😘
      呢隻東X堂ge布甸,我真係好鍾意食 😋 😋

      刪除
  4. 啤啤d毛色好靓😍
    BB look好可爱,一岁 look - 小鲜肉....正😋😋😋

    回覆刪除
  5. 轉眼又一年, 時間過得真係快, 祝啤啤食玩瞓屙樣樣掂 hehe
    話哂係啤啤入室一周年, Lu 媽你可唔可以買d佢哋食得ge嘢 o氹吓佢呀, 咪只顧自己食先得架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳咳…… 豆豉哥日日都生日咁食好多嘢ga la,反而我買咗火車玩具比佢(大家)玩,玩得好開心ga 😻

      刪除
  6. 9月13日米仔生日
    9月15日 8妹LU生日
    Lu媽你諗咗買乜俾自己食.......嚟慶祝佢地2個 ge 生日 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔...今年兩位主子跟中秋節日重叠,所以... (過多1、2日妳就知lor ;p)
      [買乜比自己食?] Hahahahahaaaa

      刪除