2019年7月28日星期日

先知 ( ^ω^ )


個玩具籃每日都會畀大帝們‘大搗亂’

 
今次證據確鑿 😎

 
其實,啤啤好鍾意‘拍屁屁’ga 😽 
就好似柚子一樣 (黃阿瑪的友伴)

💕 💕 💕


正所謂:瘦田無‘貓’耕 ... ...


佢地自己搞掂,阿娘唔會偏幫任何一方 😝


👆呢個 case 就唔同,阿娘一定要出手
皮爺係長者,唔可以被欺負 😏

💕 💕 💕

3姐弟的食用碗口比較窄,而皮爺用的碗型,食用時感覺舒服d

記得一年多前買了幾個碗...  係時候幫貓地換新的了
攞出嚟,儍眼了 😱







我只買了三個碗,因為當年只有三貓
原來,當時已給了預告...

我將會有第四隻 👉 係黑貓 😅


皮爺御用的 ‘公雞’碗是很舊的版本,個人很喜歡這個很Rough的款式
 記得當年在九龍城很舊很舊的舖頭搵到,而家唔知仲有冇 😬



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 則留言:

  1. B頭+柚子+啤仔
    都係拍屁股成癮者
    柚子癮頭好大

    回覆刪除
    回覆
    1. 啤啤比得上柚子,經常走到我面前叫拍屁屁 😣

      刪除
  2. 我家天師仔、奇哥仔都愛拍屁屁
    好似我呢個Blog 個名“我家仔仔”,改錯名囉,所以執親都係仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 總有一天,『女兒』會出現的 😘

      刪除
  3. 有d嘢真係冥冥中早已注定,唔到你唔信😅
    饭碗好靓😍
    玩具篮係应该乱架嘛……你勤力d执拾咪得啰👆🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我Jelly都係长者,好似皮爷咁,冇猫可以欺负佢

      刪除
    2. 果時真係冇為意隻碗有幾多貓,感覺可愛就買下來,估唔到有玄機 😂😂
      大舊媽家中的大帝s相親相愛,應該唔會好似臭啤咁,係😺都蝦 > <

      刪除
    3. 噚晚先见到只肥仔唔知点解发脾气虾 Jelly, 即刻俾我制止咗

      刪除
    4. 大舊咁曳曳,等我過嚟打佢屁股 😅

      刪除
  4. 皮爺個眼神好凌厲吓 haha
    你d碗買咗咁耐先用? 我買完 d 嘢會盡快用, 始終新 C 坑係香 d XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮爺得個樣,頂多閃電手打完人家後,就雞咁腳閃貓 😂
      我都係新💩坑嚟ga,洗乾淨之後放好就不了之之...好玄 😅

      刪除
  5. 玩具籃 d玩具一地都係咪好lor, 整整齊齊無掂過咪仲慘.......定係你想佢地自己玩完自己執拾放返入籃呢?!!
    米仔個bb嗲嗲樣...見到真係會忍唔住抱起仍狂咀...^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好佢地玩完d玩具,有手尾咁擔返入籃就very good la 😃
      米仔超嗲又痴身,感覺佢d思想仲細過豆豉哥;我經常借d意抽佢水 😙

      刪除
  6. 九龍城間舖已經無左啦,而家九龍城好多大廈重建,所以好多舖唔同晒!

    回覆刪除