2016年12月21日星期三

Merry X'mas & Happy New Year ^ ^




祝 大家有個開心聖誕
來年大家和毛孩個個身體健康 事事順利 

😘

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 則留言:

  1. 冬至快樂及預祝聖誕、元旦快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔媽,冬至快樂; 聖誕放假又可以一家人去食大餐la ^^

      刪除
    2. 我哋唔會特登去食大餐,會去阿姐個表姐屋企開扒地

      刪除
  2. 我唔識畫公仔
    美術低能
    你好叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳仲叻la,又勤力,孝順... 我好懶ga ;p

      刪除
  3. 今年有活潑ge米仔加入Lu家, 一定更加開心熱鬧....祝大家聖誕 & 新年快樂 ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 米仔搞到合皮,阿Lu怕咗佢,真係好‘熱鬧’ XDD

      刪除
  4. 大家時時要快樂!
    我全冇美術天份,但每人各有所長

    回覆刪除
  5. 好羡慕 Lu妈 画画咁靓
    祝圣诞新年快乐,2O17会更好

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都識畫公仔,係我唔怕醜,畫張聖誕咭祝福大家 ;p
      多事ge2016快過去,來年一定會更好 <3

      刪除
  6. 喜歡你的畫,畫多尐啦 ;P
    聖誕快樂,新一年人貓平安﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是懶人一個(似貓;p) 唔趕都唔做的人,畫畫要睇心情 ;p
      祝Shadow家日日開開心心,人,毛孩都健健康康 <3

      刪除
  7. 大家聖誕開心快樂呀��i窿留言出咗個聖誕老人,
    唔知post完睇5睇到...你年年[些拿避]啲畫都好鬼靚,
    3個細路一眼就認得哂,真開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. i窿出到聖誕老人,但同出一家的iMac都睇唔到個老人家,真掃興 > <
      我好想開檀畫水墨畫...拔池...
      一來‘懶’,二來,隻馬騮仔會搞搞震,所以只好用電腦畫 (´・_・`)
      3儍都被妳認得出,我最開心至真 \^v^/

      刪除
  8. 預祝2017年快樂健康平安順利! :-*

    回覆刪除
    回覆
    1. 合皮扭耳,大家都身體健康,事事順利 =D

      刪除