2011年1月12日星期三

太陽伯伯放了假

今日市區只有7度, 兩兄弟各自睡在被竇內
妹妹返回她的大宅覺豬, 因為有安全感
籃內已經有暖包, 感覺不足夠, 幫阿妹加上毛毯... 差不多了 :x 


前幾日無咁凍,阿妹仲會出嚟walk吓...

 
唔好以為妹妹會放過任何機會... ;))




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

7 則留言:

  1. 無哂黑頭再靚女啲 ::kk3107 我仲好記得果陣你好多好多留言架, 好多ee好鍾意妹妹架::_348
    我就好似妹妹差唔多做咗天使先搵到嚟::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳一次過掃咁多篇卜,愛妳都愛唔切呀 ::kk3006
      印象中,好似妹妹做咗天使妳先入嚟...
      .
      係吖,我都估唔到原來有好多ee,哥哥,姐姐都識得妹妹 :)

      刪除
    2. 我仲好記得睇番以前妹妹嘅卜, 硬係腳得我見過佢, 後嚟就係“小聾女”令我記得, 原來真係佢, 當時心情真係好支動呀 T.T

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢知道自己低溫,係半願意下被迫着上咁醜陋ge衫仔 :x

      刪除
    2. 哈, 幾得意呀, 係咪你幫佢做架??

      刪除
    3. 嘻,嘻... 係呀 ::_364

      刪除