2010年8月9日星期一

炎夏

為什麼現在的冬天不再寒冷? 
以前的冬天, 大家都能做到一股寒煙從鼻中, 口中冒出, 現在此情不再! 
夏天延長, 與冬天相聚的時間縮短了... 
為了環保, 我不常開冷氣, 但因為出汗太多而至生病... 唉,兩難!
哀哉!今年, 彈性開冷氣, 睇睇猫地, 兔地怎樣散熱...





還有...



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 妹妹出巡 (2) ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

今次, 我選擇在早飯前比阿妹出巡;
第一目標就係廚房。

之後巡了每個房間, 每個房間都向上望望, 似找新的地頭... 
此時, 只有Happy迎接佢, 叮噹已躱到床單內, 可能阿妹有陣江湖味卦 :))


叮噹及Happy都會間中抓我, 只是大家的動機唔同 
因為妹妹聾及啞加上流浪多時, 我有些微的動作, 都會觸動佢ge情緒 
我希望做到令阿妹對我有信心, 及安心的心理狀態下大踏步走出她的大宅, 
三個小朋友齊齊在家中搗蛋!

 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言: