2010年8月17日星期二

清潔咀咀

See ! 妹妹比我幫佢抹咀仔  ::uu7060 


妹妹初入門時, 義工教過我用小棒子, 
當作我的手去輕輕掃妹妹的背和頭, 可以令妹妹安靜情緒 ...  
我有嘗試過, 可惜, 對妹妹 ...  當時係wrong timing...
經過咗這兩星期的抽水,  妹妹對我又加分 :P

再用她們教過我的方法, 不過今次加了化妝棉 (濕了熟水) 
成功幫阿妹清潔咗十分多黑頭的咀咀 ... 要雪白, 仲要時間  :-? 

可能周邊沒有牙去承接下面的犬齒, 所以隻犬齒走了出來
 因為這個關係, 令到上唇留有個黑印 :(


妹妹好喜歡食雞, 尤其麥樂雞, 所以買來作獎勵(叮噹都呷醋ga)
♪... ♪... 又唱歌la ♪... ♪...  世上只有媽媽好, 有媽的孩子像個寶... ♪... ♪...

當然,雞雞一定要去皮再用熟水去油,先會比大帝們進食 =P~ 




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

發佈留言