2023年1月22日星期日

兔年大吉大利 ^^

 

 

恭祝 大家和毛孩們

身體健康,笑口常開,如意吉祥

心想時成, 百毒不侵,恭喜發財!!

 


 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 則留言:

  1. 祝Lu媽一家兔年快樂,身體健康,萬事如意,笑口常開🎊🎊🎉
    🎉
    幅畫一睇就知🫢😚米仔最貪吃,啤啤最貪玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係冇睇错👀,早上9.48留言,今日年初一喎😅

      刪除
    2. 囉囉, 睇漏咗Lu妹, 佢好貪靚ga 🤭, 我搽cream時, 佢都要搽埋一份, 我扮幫佢搽咗, 仲讚好靚呀, 佢好開心”唔”就跑出去 😂

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 祝囉家、Rocky媽一家身體健康, 萬事如意 😘

      刪除
  2. 祝lu媽一家新一年事事如意,身體健康,百毒不侵💪💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 美人鱼,你早我一分钟😅 祝你新年快乐、心想事成😘

      刪除
    2. 我哋心有靈犀🤭,我都祝你一家身體健康,事事如意🧧🧧

      刪除
    3. 我都祝魚家身體健康, 笑日常開 😘

      刪除
  3. 祝Lu妈一家大小新年快乐、身体健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知你知我是谁😝

      刪除
    2. ROCKY媽, 妳話我知la 🤭
      再祝妳心想事成, 青春常駐

      刪除
  4. 祝Lu媽一家新年快樂,龍馬精神,事事如意

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜仔仔媽榮升為婆婆 🥳
      祝仔仔媽合家身體健康, 心想事成, 恭喜、恭喜 ❤️

      刪除
  5. 回覆
    1. 祝妳一家如意吉祥, 人、貓身體健康, 工作順利 😘

      刪除