2021年4月27日星期二

我投降了 = =

 豆豉哥活力過貓,經常要跟佢放電
米仔比主意佢
 

 「好!去眠下先」
 

 「唔得ge⋯⋯ 去第處試下先」


 豆豉哥係過來貓,所言甚是 😏


皮爺點都錫住阿Lu的 😘
 
講返豆豉哥,OMG 佢有新搞作 🙈


佢唔自己玩或者瞓覺,我就煩ga la 🙈
 
跳咗上門頂,因為隔離櫃頂有膠制品封住d物件
佢和皮爺最愛舔、咬膠ge東西
驚佢地誤吞就危險 
(幸好皮爺聽話,唔會跳上去)


罰佢都無用⋯⋯ 😓
我投降了,唯有改用布料 😣
 
 
 昔日的響紙球和彈弓都放入玩具籃了
幸好,我都諗到個簡單玩意幫佢《放電》 😆


又有排玩la 

------------------------------------------------ 

又比米仔霸咗張床 😶
 
我又可以借機會追劇 😂
 

 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. 我年紀大,唔敢養bb貓,怕頂唔順太活潑

    回覆刪除
  2. 米仔好可愛,我家奇哥仔又係好鍾意舔紙同膠

    回覆刪除
    回覆
    1. 米仔好痴我,又多嘢講,好搞笑 😘
      而家發覺好多毛孩鍾意舔膠質ge嘢... 😥

      刪除
  3. 第一張相同我緣仔一樣樣

    我好懷疑係咪黑色貓仔思維同其他貓頭不同
    別具一格

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從有咗豆豉哥,就多咗留意黑蚊蚊貓頭,佢地樣子個個真係好相似 😄
      我都留意到佢地ge性格,真係好特別 😂
      豆豉哥百厭,但又怕陌生,門外有少少動靜,佢就第一個匿埋 🙈

      刪除
  4. 最尾張相米仔ge 睡姿真係好可愛 ^.^
    啤啤身手好勁連門頂都上到....你平時打掃都好辛苦下, 高低都要抺乾淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪好想攪住米仔大大力咁咀佢nei 😆
      臭啤話極都唔聽,罰佢無零食佢都冇所謂,係咪激屎 😥
      呢個世上有隻叫吸塵機ge物體,佢幫咗我好多ga la,須要抹時,就好easy 😽

      刪除
  5. 最尾张相 -- 点解Mr Mike 可以瞓到好似人仔咁嘅😍
    黑啤同我Maggie一样 -- 钟意向高难度挑战😣
    皮爷会就住Lu姐好抵锡😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 《点解Mr Mike 可以瞓到好似人仔咁嘅😍》咪係lor,點敢嘈醒佢呢 😘
      估唔到Maggie妹膽色過貓 😂
      皮爺係個暖男 😽

      刪除
  6. 黑啤真係好活躍, 幫佢放電之餘, 連自己D電都放埋 🤣🤣
    米仔個睡姿成個人仔咁, 好得意😍, 好想一嘢攬落去 😂
    Lulu 都係適宜同斯文 ge 皮爺一齊玩 🤭🤭

    回覆刪除
    回覆
    1. 臭啤點只活躍,簡直係過度活躍 😈 見到佢,我要匿埋 😅
      《米仔個睡姿成個人仔咁, 好得意😍, 好想一嘢攬落去 😂》唔得嘈醒佢ga 🤫
      嚇得我吖😳,以為妳話Lu姐斯文... 🤣

      刪除
  7. 罰貓一陣間就無事打回原形,貓根本唔會記得自己有錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,百厭係貓本性,無道理可言,佢啋我都儍 :p
      過咗一陣,佢又嚟過,今次佢衰咗,仲要求救 XDDD
      仲比我影咗video,下次比您們笑下佢 :-)

      刪除