2021年2月27日星期六

米仔復仇記

齊齊曬太陽,so sweet 💕

 豆豉哥乜都霸,又蝦Lu 姐la > <
 

 

蝦完一個又一個

米仔:忍你...

忍你... ...

米仔復仇 la ...   😆 😆 😆

👆呢一幕我真係笑咗好耐呀 😂 😂


呢隻臭啤有時連皮爺都蝦ga 😠


Lu 姐講得啱,臭啤係隻門口貓,佢唔敢出門口ga
門外有些少聲音,第一個走先 🙈
近日樓上裝修拆牆,嚇到佢 ... 👇
 

 see... 佢就係咁 🙈


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. 見到啤啤同米仔互動,就似我家Mango & Minnie

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實貓跟人類一樣,都有唔啱傾ge時候 🤭

      刪除
  2. 🤣🤣🤣真係俾大只仔&黑啤笑CC,咁你有冇出声帮口叫Mr Mike放开只啤呀?😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 米仔只係點到即止,好錫住隻黑蚊蚊ga,所以我經常話佢'慈父多敗兒'😿 反而係隻臭豆豉'交足戲'博同情 😅

      刪除
  3. 🤣支持米仔大大力教訓黑啤🤭🤭🤭
    寵壞晒周圍蝦貓sss,(仲可能間唔中蝦埋媽媽~😈),米仔係時候出手訓導下黑啤,教授佢為乖貓之道😚

    回覆刪除
    回覆
    1. 米仔唔駛打臭啤,砸住佢就夠la XDDDD
      (仲可能間唔中蝦埋媽媽~😈) 唔係間唔中,係經常 > <!! 難為阿十仲話佢乖 T-T

      刪除
    2. 不過…… 隻豆豉又真係幾聰明ge,適當時間會嗲下我,冧下我…… 因為有要求嘛 😏

      刪除
  4. 米仔真係砸C 黑啤啦😱😱, 你睇黑啤個樣幾慘 😂😂😂😂
    皮爺有冇絶招可以傳授俾米仔, 裝胸作勢吓都好呀😝
    好想知Lulu 會點對付返黑啤😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚仔,唔駛擔心隻豆豉哥;唔駛我出手,米仔好快咁放開佢,唉!慈父多敗兒 😔
      其實皮爺都怕咗佢,太爛玩又唔識收歛,皮爺會鬧佢 😾 米仔太好貓la,唔識發惡 😿
      Lulu會打返臭啤兼鬧佢 😂

      刪除
  5. 責住粒大豆豉張相真係好好笑呀~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張相見一次笑一次;佢都係時候要受教訓ga la 😂

      刪除
  6. https://imaple.co/play/49915-1-1.html

    回覆刪除