2020年10月28日星期三

秋涼

 秋意濃,貓大人個個上床瞓,原本是皮爺長期霸佔,
近來有貓唔識趣 😼

同貓唔同命,米仔好聽皮爺話,所以可以一齊搵周公子傾偈

一有位攝,豆豉哥就霸哂整張床,睇佢幾開心 😹😸

今次畀米仔霸咗位,皮爺唯有讓畀佢瞓住先...

Lu姐好耐無同我瞓la 😞

佢BB個時,已經係咁等度門開ga la
(Lu姐原本係咪貓店長呢 😛)

 
睇下豆豉哥,瞓到頭都跌埋落嚟 🙈

 
瞓醒又蝦貓 😪

 
難得有共同興趣 😅


 
眨眼又到「哈佬喂」
我都係繼續宅喺屋企,健康至上 💕

 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 則留言:

  1. 只黑啤嘅衰样又真係好开心😁
    Mr Mike 好似越嚟越似我Rocky仔😉
    皮爷都好偏心下😅
    点解你唔就下Lu姐按番个自动门呢🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑蚊蚊經常挑戰皮爺,但又要驚,好搞笑 🤭
      我已經控制住米仔食量ga la 🙈
      皮爺都係最鍚Lu妹 😘
      自動門呢份工,由我嚟做la 😬

      刪除
  2. 啤啤條👅好吸睛😗
    米仔瞓到反晒肚好放鬆😍好想捽佢肚腩仔
    天氣開始涼,佢地4個一齊上床瞓你就可以左擁右抱享齊人之福😚

    回覆刪除
    回覆
    1. 臭啤經常 👻👻🐭🐭 戲弄皮爺,正傻仔 🤣
      米仔💤時,我經常掃佢肚仔 🤭
      齊🐱之福,諗起都開心 😍

      刪除
  3. 天氣涼咗,就係多貓地陪瞓既時候

    回覆刪除
  4. 睇相好有衝動想每個都咬佢屁股

    回覆刪除
    回覆
    1. 錫好la,成口毛,要食去毛球膏ga 🤭

      刪除
  5. 😂😂 一個紙袋就可以玩餐飽
    講開陪瞓, 我突然諗起有次睇韓綜, 屋入面有兩隻肥貓, 一大早喺張床度跑嚟跑去, 結果人就當然冇覺好瞓啦, 而你仲要有4隻, 我個腦已經浮現咗當你仲瞓緊時, 佢哋當張床係遊樂場GE情境 😂😂😂😂

    回覆刪除
  6. 米仔反身伸手瞓,我好想攪佢加拿大...哈哈!!

    回覆刪除