2020年3月9日星期一

2月、3月之日常 ^^


豆豉哥瞓醒就天下大亂 😼


有皮爺把關,臭啤冇得亂嚟 😒
(其實皮爺有時都會蝦Lu姐gar)


臭啤當然有目的la 😼


皮爺係一家之主,無咁易畀佢蝦到 😎 


繼續蝦蝦霸霸 😈


😐

佛系細佬 😁
 

米仔外表呃得下,其實佢好怕凍 😁


阿Lu都好大方讓個位畀米仔 😘


雖然佢好‘硬頸’,幸好識得尊敬皮爺,皮爺行近身邊,米仔唔敢郁ga 😚


雖然皮爺間中會蝦Lu妹,但都係錫佢ge 😸

💕  💕  💕
 
2月尾我去了日本一趟 😊 
因為疫情,都有少少擔心...

我坐的一班機只得一半滿
 

去日本扭蛋係我節目之一,還有動物園 😍

呢位獅子大兄,有位賢內助,
幫佢挖埋坑,跟住叫佢去 poo poo 😅
在場的人睇到哈哈笑 😂
 

🙈


還有好多可愛動物... 😘
可以咁容易影到相,係因為遊客稀少,手指都數到有幾多人 😪
(不過全世界ge氣氛、經濟都係咁差 😰)

今次都係去鄉郊地方,大自然,吸吸新鮮空氣 ...


回程前的最後一晚,在火車上見到這一道陽光 😍
 希望係個好的預兆

但願疫情快d過去 🙏


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 則留言:

  1. 妳家啤啤鍾意挑戰大貓,好彩我家Minnie 唔會,佢只愛撩Mango 哥

    回覆刪除
  2. 啤啤仲細係百厭d架啦...不過都唔准蝦呆萌ge米仔架....Lu媽你要得閒哦吓佢, 等佢記住 ^.^
    成家得8妹Lu一個女仔, 皮爺梗係錫佢啦
    你今次買咗乜嘢手信俾4貓呀 ? 又係紙袋紙盒呀 ?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 囉,妳好抵打,只係記埋呢d嘢 > <!! 今次畀我喺京都民居的超市買到Cxxx魚條,平過香港好...多,4貓見到好開心 XDD
      臭啤畀我由佢BB開始哦到E+,唔work la,米仔好縱佢,好似個慈父咁 XDD

      刪除
    2. 去日本扭蛋係我節目之一........咁你扭咗d乜返嚟 ?

      刪除
    3. 扭咗2隻搖頭貓,1隻白色和1隻豆豉哥 😄
      仲有1隻坐printer的花貓 ✌

      刪除
  3. 好钟意张橙色嘅椅子,分上下两层,慳位又实用
    皮爷都会虾Lu姐?Lu姐著以前嗰件粉红色衫会靓d,米仔呢件衫就著到好好睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到日本知道大舊媽搵我,真係唔好意思,所以返嚟第一時間喺blog報到 =D
      橙色下層果張’吊床‘係無意中喺pet shop發現,我都好滿意咁ge設計 : ]
      可能Lu姐做錯嘢卦,皮爺先會教訓下啫 > <
      Lu姐件粉紅色衫比較薄,所以今次比佢著呢件 :-)
      米仔件衫其實係Lu姐ga,因為買大咗好多,放入櫃內一段日子了...
      幸好米仔啱著 XDDDDD (其實唔止一件 ;p )

      刪除
    2. 我揾你喺因为二月唔见你出卜, e+你二月同三月一齐出,俾你偷鸡咗一期😐

      刪除
    3. 😂😂😂 應承妳3月出多一期補數,唔好扁咀 😚

      刪除
    4. 好.........我等 x2 😂😂😂

      刪除
  4. 黑啤居然想試訓導主任皮爺底線 XD, 都啱ge, 第日曳曳都識得喺邊度停 haha
    lu 妹都好鍚米仔呢個大隻仔細佬 hehe
    lion king 屙 poo poo 你都影, 威嚴盡失 wakakkaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 臭啤膽生毛,個個都蝦 > <
      我諗妳喺現場見到萬獸之王個老婆點服侍佢poo poo,一定笑裂咀 XDDDD

      刪除
  5. 貓地可以無憂無慮開心過活就係我地最好動力,皮爺睇住細好叻!!

    回覆刪除