2019年12月20日星期五

11月的瑣事


冬天越來越溫暖,寒冷了兩天又回暖
Lu姐做了2日pink lady扭計唔著衫

💕 💕 💕 

淘了幾件暖窩 💕 💕


未洗已經急不及待了 😜

 
曬下太陽賞心樂事 😸


洗乾淨又係豆豉哥第一個霸先 😽


又係爭嘢玩ge時間 🙈


平常都係米仔蝦Lu姐多,今次因為個紙袋被兩兄弟玩到
變成紙一張,
Lu姐才出手教訓下頑皮仔


 紙袋係阿娘從日本帶回來的手信
任何玩具,對😸嚟講都不及一個紙袋 😂

🌐 🌐 🌐

行程中有一日到動物園⋯⋯去到原來整修中 😑
那麼周圍行下,睇下雀鳥⋯⋯

途中⋯⋯
牠真的不怕人,還在欄杆位置任人影相
(當然,我們身為人類都要守下規矩,要靜靜的⋯⋯)


牠還做不同姿態來滿足龍友,好可愛 💕


接下來的幾日,去了嵐山

 
因不想太多人煞興緻,所以揀在不是紅葉盛開的日子

 
見到大大小小的鴨仔游來游去 😊
 
 
又去鞍馬寺⋯⋯
 

🌐 🌐 🌐

回到家中⋯⋯ 

米仔又係考慮了一陣才認得阿娘 😑


至心酸莫過於⋯⋯

💔 

唉!臭啤唔認得我 😓 


佢匿咗一個鐘,才斯斯然出嚟跟我相認 💔 💔

……

好少見的奇景 💕


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. Lu姐今年仲係著返粉红色嗰件冬装?我记得佢著得好靓架😍
    出外风流快活係要付出代价嘅😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 件粉紅色衫係我好簡陋咁做的,唔捨得掉 😚
      今次淘暖窝一拼洶了件衫畀8妹仔,要用我笨拙手藝修改下先著得 💪
      我去旅行都好掛住佢地ga,日日用音頻留言跟大帝s通話 💕

      刪除
  2. 妳家貓地咁快就鍾意啲貓兜,真好,我買咗幾張貓床,得一張有貓like

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時只有啤啤1個欣賞咋 ; 我發覺每次買呢類東西返嚟,都要等適應期佢地先會用 😄

      刪除
  3. 😄....米仔考慮了一陣, 黑啤匿咗一個鐘 ~ 咪啱lor, 根據入門ge先後, 認出你ge時間緊係有長有短啦😂
    出外风流快活係要付出代价嘅 X2 😉😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪我要出遊多d,等大帝們適應下呢 XDDDD

      刪除
  4. 睇住 d 小朋友打打鬧鬧其實好開心 hehe
    你下次去旅行, 唔好只係用音頻同佢哋溝通喇, 得聲冇樣, facetime 啦, 實認得你 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇佢地追嚟追去又真係好開心ge 😃
      两兄弟冇良心,尤其黑蚊蚊😭

      刪除