2019年9月30日星期一

四寶日常


難得呢排電視有套咁精采ge劇,當然‘捕’住睇la
間唔中睇下部手機,睇下青蛙仔返嚟未,又畀皮爺屎面 😁


三個男仔蝦個姐姐仔 😤
皮爺最鍾意咁樣‘啤’住貓,之後就會出閃電手....
一定要制止佢


臭啤又係咁,跳上最高處捕貓 😠


被發現到,佢就扮哂乖咁痴住米仔 😑


經常孖住米仔開餐,因為可以食埋佢果d 😐


我發覺米仔才是最年幼果個,四個中,米仔最嗲,
成個裙腳仔咁,經常要痴實阿娘,見我跟阿哥‘痴纏’傾偈,
佢就呷醋,see 👇


唔好以為米仔無殺傷力,其實佢才是最難搞的一個
當皮爺,豆豉哥蝦Lu姐時,叫聲‘臭啤’佢就即刻走入床下底
啤啤最多都係‘駁下咀’就無事;
但係... 米仔蝦Lu姐時,就唔係咁講 😔
 佢好‘硬頸’,要抱開佢,仲要同佢講一大輪道理先收手 😢


呢隻臭啤仲係細,百厭到一個點
廚房放得好埋ge咸蛋都擔出嚟玩 😓


咁多隻貓貓,個個都識得去企缸方便,唯獨是臭啤唔識
一定要用砂,搞到連阿LU都退步,要用砂 😥

有乜好玩呢? 貓砂袋都唔放過 😅


瞓咗 💤 天下太平 😄



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

17 則留言:

  1. 皮爷嘅眼神又真係几凌厉😳
    Lu姐咁惨俾三猫虾,做阿娘嘅要锡佢多d😗
    Mr Mike 係俾阿娘嘅长篇大道理烦到收手😆
    只啤瞓到咁😱

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮爺係一家之主 😊
      我經常攬住Lu姐係咁錫,佢嫌我煩,用手制止我 😅
      其實米仔好輪盡,佢追Lu姐時個樣好搞笑 😂 😂
      哈 哈 哈……… 臭啤和米仔瞓覺姿勢好相似,近朱者赤 😃

      刪除
  2. 摷咸蛋玩都未算大鑊
    玩皮蛋你仲死.......

    回覆刪除
  3. 原來米仔咁嗲,愛黐阿娘,好sweet呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得仔仔媽ge寶貝s都好sweet ga 😍 😙

      刪除
  4. 3個男仔蝦女仔咁無風度架 -_-", 你日日抱住佢地講幾十輪道理, 叫佢地乖d 😂 😂
    黑啤以為皮蛋黑蚊蚊係佢d親戚.....所以同佢玩😅
    米仔好嗲好可愛....間唔中曳下你原諒佢啦 😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮蛋(咸蛋 )当亲戚.....咁都俾你谂到😂😂😂

      刪除
    2. 我又認錯咗皮蛋 & 咸蛋...俾條魚知道又笑我😂😂😂

      刪除
    3. 畀妳地笑 💩 la 😂 😂

      刪除
    4. 囉都係偏心肥仔,佢體重幾乎係2個Lu姐,撲埋去一定砸屎Lu姐 😅

      刪除
    5. 皮蛋咸蛋傻傻分不清, 算唔算係認知障礙 😂😂😂😂😂

      刪除
    6. 魚仔,靠妳教番好囉囉 😂 😂

      刪除
  5. 皮爺好有威嚴啊, 你都係等皮爺瞓咗先玩電話啦 hehe
    得lu妹一個女孩子, 3個男孩子唔係應該鍚到佢燶架咩, 點會蝦佢架 XD
    真係估唔到米仔咁硬頸喎, 咀多佢兩啖當懲罰 XP
    黑啤睡姿好搞笑, 同隻青蛙一模一樣 ❤️❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時以為皮爺跟周公子傾偈ga,殊不知一抬頭就見到佢平哂眼咁望住我 😅
      三隻小流氓見Lu姐細細隻,蝦得就蝦 😡
      米仔係個大醋酲;妳講得啱,我會咀多佢兩啖,等佢安心做裙腳仔 😂
      臭啤個睡姿冇嚇親妳咩 😨

      刪除