2017年3月31日星期五

仔大18變



Mike Mike 沒有Lu姐咁上鏡,相片中的他比較年長 🙈
5個月大,當然仲係BB... 不停玩,搞搞震又大食,搞到皮爺,Lu姐怕咗佢 😆


未到一歲都仲係😽B,樣子仍在變動中,身型已趕上Lulu了


mmm... 6個月大,諗諗... 要做貓生大事了 

約了VET,  上磅接近4kg;當天一切順利 =^ ^=

... ... ...

歸家了,皮爺出來迎接Mike Mike


雖然已是‘公公’,但沒有改變他的性格,依舊玩個不停,霸個不停... 😂



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 則留言:

  1. 好得意呀....
    鍚錫X10000000

    回覆刪除
    回覆
    1. 大帝個個都可愛,28咁樣錫法,咀都腫哂 XDD

      刪除
  2. 睇相, 米仔好似仲大隻過LU妹 O_O
    米仔不停玩, 又搞搞震, 我鐘意呀, 聽到都好開心 [心心眼]

    回覆刪除
    回覆
    1. 現實中,米仔的確大隻過Lulu了;p
      呢個儍米玩到皮爺,LU姐都要避開佢 XDD

      刪除
  3. 貓B係活潑好動D架啦, 米仔大過咗你就會好回味架喇.
    米仔好叻仔, 睇佢做完公公手術連頭罩都唔使帶

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常情形男仔唔需要頭罩及唔駛覆診ga ^^

      刪除
  4. 米仔好靓仔又上镜,嗰样唔觉会年长呀 😍(我对呢个毛色嘅猫有偏爱😘)
    见到米仔令我心痒痒想湊猫b添😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢大多數的相都好'佬‘ga XDDDD (下次比妳睇下;p)
      湊la,貓B大得好快,有好多回憶...
      成貓有成貓的好,因為佢地比較定性,無貓B咁強勁ge破壞力 XDDDD

      刪除
  5. 回覆
    1. 仔仔媽掛住‘湊孫chewy'手快快連Mike仔個名都打成牛奶仔 XDDD

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢好大食,應該係大隻仔一名 ;p

      刪除
  7. 話咁快就由米仔變米公
    我就係佢米粉
    對橙色眼引c人
    一家好和睦
    6個月 4kg 係大隻仔嚟
    我細佬仔6個月好似無4kg

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈 )))))妳係佢001號粉C XDD
      ... 真的嗎?我都忘記了皮爺,叮噹...當時的重量 > <
      不過,佢真係好大食,好無規矩咁搶Lulu的罐罐 = =!!

      刪除
  8. 回覆
    1. Lulu真係怕咗佢,有時離遠見到佢都要繞道走 XDDD

      刪除
  9. 大大隻但又BB咁,真係好可愛呀~!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 好多人都係咁講,拔池,我身邊朋友的黃貓大多係女,好奇怪😮

      刪除