2016年7月11日星期一

小獅子﹣皮爺

Lulu乜事有咁大反應 ::kk3024 


天氣實在太熱了,上次皮爺剪髮已是數年前的事,這幾年都係我偷偷地幫佢修剪下,
 每次都被皮爺咬到屎屎下 ( T﹣T ) 

思前想後了一整個星期,(其實好肉赤皮皮就範的樣子 :( ) 
終於帶皮爺去剪髮,師傅轉了,髮型都轉埋...
 皮爺同樣全程好乖,佢真係蝦我ga > <

皮皮變身小獅子,頭髮短了很多,很擔心佢會唔習慣 :| 


陰公,返到屋企... 8妹唔認得皮皮,仲fee到七彩,
8妹fee到咁,會唔會搞到喉嚨痛ga :-O 


8妹納悶時,就係咁樣 :-w

皮皮不斷咁走近Lulu身邊,想話佢知自己係邊個,
但Lulu不受理,一於發惡,幸好兩個無出手打架

3日後,Lulu終於接受過來,Happy開心番哂 ::kk3107  
(皮皮,我會繼續偷偷幫你修剪頭髮,唔好蝦我得唔得 > < )


睇睇皮皮開心到... 
有好幾年冇見過皮爺咁樣掛喺沙發度玩追追了,
(以前佢好鍾意咁樣同叮噹玩ga ::uu7063 )


^ ^

因為有颱風吹向台灣,所以近排天氣悶熱得很 ::kk3193
星期六終於行雷閃電落大雨,不再翳焗,但...
阿Lu就驚到... 尾巴卷實自己,貼哂地咁周圍匿
::rr8008 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 則留言:

  1. 回覆
    1. 其实我好欣赏皮爷嘅獅子 look::oo2082 ……佢自己又惯唔惯呢个新发型呀?
      我家姐嘅狗狗又係剪咗短发,佢自己就唔开心咗几日::kk3050
      Lu姐,妳洗唔洗咁大反应呀?

      刪除
    2. NO.1 \m/
      並非我要求剪到咁短ga,幸好皮皮反應良好,可能身上少咗障礙,佢比起之前仲跑多咗tim ::oo2014
      陰公豬,狗狗剪髮後唔開心,會唔會係髮型師對狗狗的態度唔好呀 :-?
      Lu姐無記性,令Happy仔煩咗幾日 ::kk3013

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實我唔識欣賞剪到短ge毛髮型.....我覺得lu媽平時剪得都好好吖, 以後唔使出去剪啦, 一於你操刀得啦::_342 , 仲要搞到8妹lu唔認得tim...好down架嘛
      行雷閃電咁驚驚....同lu妹講....以後孝順阿娘哥哥就唔使驚打雷架喇::mm2065

      刪除
    2. 我唔知會剪到咁短ga;平時幫佢梳毛都比佢咬餐懵 > < 更難就是剪皮爺肚的毛,今次剪咗,我就可以容易d修剪了 ^^
      8妹而家連細細的雨都驚,真陰公 ::rr8008

      刪除
  3. 回覆
    1. 皮爺都唔係變咗好多啫, LULU又會唔認得嘅:))
      剪咗頭髮, 皮爺有冇唔習慣呀:-?
      陰公豬, 逢親行雷就嚇成咁, 驚驚完有冇零食補償返呀:(

      刪除
    2. 8妹冇乜記性又冇良心,不過,諗唔到佢反應咁大就真 =))
      我都以為皮皮會唔開心,原來佢身上少咗障礙,比之前跑多咗,Lulu認番佢之後,仲叫多咗lulu同佢玩tim :-bd
      雷雨過後,個8妹好似冇件事咁,出番嚟又玩過,正儍妹 ;))

      刪除
  4. 回覆
    1. 笑C我,亞lu kakaka個樣.....仲要三日先認得

      我又覺得皮爺新髮型好Q::mm2217

      刪除
    2. 波波的亞4 :D
      儍妹Lu ka得好肉緊ga,難為皮爺跟出跟入咁同佢解釋 ::vv4018
      小獅子的確好可愛,但剪到咁短好驚整親佢而受傷 :-?

      刪除
  5. 哈哈哈!笑C我, Lu Lu 個驚青樣::oo2051
    不過皮爺都好慘,下次唔好剷咁短,你自己密d同佢修髪尾算啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞Lu姐乜都大驚小怪,正儍妹 ;)) 好彩佢冇出手打皮皮,都算乖女 :x
      係ar,太短了,好驚整親佢,受傷就肉赤屎la!

      刪除
  6. 我都剪咗頭髮, 真係輕好多啊~ =))

    回覆刪除
  7. it took 3 days to get along .....
    lu is very very funny
    i like Happy's lion look

    回覆刪除
    回覆
    1. 卑呢個8妹笑屎,係咁避開皮皮,幸好佢脾氣唔差,冇出手打貓,算乖女 :-*

      刪除
  8. 回覆
    1. 皮爺揀飲擇食,影相會肥dd,現實佢都算瘦咗少少 = =

      刪除
  9. 哈哈,完來佢地係認樣架﹖以為聞到陣“除”就認得添 XD
    8妹LU蝦皮爺俾雷嚇 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得上次皮皮剪髮回家 (阿Lu未出世;;) )叮噹都無阿Lu咁大反應,只係好奇咁索下又望下佢,好快就知道係合皮仔 =D>
      8妹冇叮噹咁叻,齋百厭 XDDD
      佢唔只怕行雷,而家連細雨都驚 > <

      刪除
  10. 回覆
    1. 係吖,Happy仔係個感情豐富ge小朋友,而家冇事,兩個又繼續搗亂 XDD

      刪除
  11. 皮爺好型仔, 我鐘意吖::_1856
    =)) lu姐又搞笑啦, 唔認得共處幾年的同伴

    回覆刪除
    回覆
    1. 獅子仔身輕咗,跑多了 ::kk3107
      果幾日,俾Lu姐笑屎 XDD 但又驚佢會打合皮仔,好彩佢都算乖女 ^v^

      刪除
  12. 呀lu對眼笑到我反艇…哈哈哈…叫8婆lu絕對貼切!
    合皮仔淒鬼涼, 而家應該長返好多啦啲毛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 矛錯佢真係叫8婆lu XDDD
      皮爺的頭髮長咗好多la,係時候'修葺'下 ;p

      刪除
  13. 傻LU =)) 皮爺陣除都唔認得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 認番之後,皮爺經常整古佢 ::oo2057

      刪除