2012年8月23日星期四

Happy篇

日常我會叫HappyPee Pee,阿Pee, 細佬或者合皮,
 任何形式叫他,只要他心情好,都會用眼神做回應。


  ^ Happy第一日到我家的照片 

Happy出生於大家庭,來了我家總算不過不失吧, 
家中有大哥叮噹,兔兔多多和毛毛陪他成長,不愁寂寂!

古板叮噹怕煩,選擇逃避... 當時的Happy體型跟兔兔相約,
所以相當投緣,加上兔兄弟視Happy為兔B看待, 
間接把Happy寵壞了,已是頑童的他,更變相做了小霸王
 
 

^ Happy已學懂洗身,不用我粗心

 ^ 自己也可以玩上一整日

  ^ 兔兔沒因小霸王經常打擾而討厭Happy (這照片是我最喜愛之一)


^ 橙床依舊,猫猫...長大了

^ 不知從何時,Happy的鼻子由黑色變了橙色

^ 正在跳芭蕾舞 :P

其間領養 (小魚兒妹妹,小朋友們並不抗拒,
 Happy仔更做好PR本份;但好景不常,妹妹的離去,令Happy仔得了情緒病... 
只有用手餵食,膠針筒餵飲水才能令他有安全感... 

直至領養了小LuluHappy仔有了很大的轉變,
雖然沒有令他回復以往用碗進食和飲水,但情緒上明顯是開心了,更胖了少許。

^ 這是他最愛的姿勢之一 

阿Pee十分緊張Lulu,知道我搵阿Lu
就算正在熟睡的他,都會主動幫忙;阿Lu犯錯,他會阻撓我教訓百厭妹...  
所以,如有男生向阿Lu示愛,就要通過Pee Pee這一關啊 ^~^ 

Happy開心了,但飲食習慣依然,無他,只要他用眼神或用他的BB聲叫我,
已經令我投晒降,繼續做好猫奴本份!

^  Happy愛反手而睡 

唔好以為阿Pee無脾氣,只要他用柔情的眼神望著我,即是他有要求了... 
通常這個時候最容易令他發'忟憎';最重要的當然俾餅佢食,
每次都要估他食邊隻味道,因為他有三種不同味道的乾乾,
估唔中會即時走猫,頭也不回 T_T...

再跟住佢,食哩隻?哩隻呢... 可能我都估錯了,他即時發大舊氣,
用後腳企起,兩手拍打我大脾,又再估過... 

^ 也愛反肚仔跟周公子傾計計

Happy, 有三張相唔可以唔出,就係:

^ Happy的摺耳父親大人(身旁的是細佬/妹)

^ Happy的靚靚娘親

 還有這位... 大阿哥... 我叫他做二世祖 :p

我對Happy係用''的態度,不是因為佢係長毛猫,
是因為佢嘅性格跟我以前的17歲猫猫 (仔仔) 很相似, 
開心時會四腳沿地印下印下加上尾巴直直的在震動、
碗內的乾糧有空隙時,會叫我填個飽滿...

Happy的小動作只是偶而的巧合,不足令我聯想到係仔仔。

記得仔仔 (發音是灣仔的仔離去時,我同佢講,
你返嚟時一定要重投我的懷抱,我要永遠永遠的繼續愛你... 
你來臨時,記得俾個提示我。

有次帶HappyBody Check, 我問起前主人他的出生日期,
這個巧合真的令我呆了... 
仔仔走時係新曆44,農曆的清明節 
Happy出生正是相隔四年後同月同日&同是清明節

^ Happy與娘親  ::ee5169



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 呢篇卜我好記得, 因為太多靚仔靚女啦 ::vv4041

    回覆刪除
    回覆
    1. 當我收到Happy ge 家族相,先明白Happy點解咁大爺性格 ::kk3013

      刪除
  2. 回覆
    1. Happy仔可能係隔代ge顏色,Happy仔ge細佬妹又似番父親大人bor ::oo2012

      刪除