2012年6月29日星期五

甜心Lulu ^~^ | 通告

今晚見到兩兄弟竟然如此少有的親近,
給我發現了...
他倆驚訝的表情,又幾靚仔喎 Kakakakakaaaaa
::vv4006

//

一如以往,Lulu都係鍾意捉弄叮噹
叮噹不是不愛錫Lulu,只是他的潔癖性格作怪罷了!


停不了的Lulu ::kk3012 



又真係幾乖喎


但,事實係...
Lulu摷晒毛毛的草出嚟玩,之後又將草當作是她的床


::oo2090
所你呀毛毛,我會好好教訓Lulu」
佢以為我搵佢唔到


//

近來,叮噹對Lulu有所改變...


不單親下,還靠近她而睡


  Lulu究竟做過什麼,可以令兩位哥哥對她如此愛錫


在牠們的世界裡,是否有使命,要去照顧比自己細小的生命呢?

皆因我的生果電腦入咗廠
而我又不太認識PC機,PC又唔同我friend
打少少字都要絞盡腦汁(又老咗十年)
我去巡卜,好想留言,奈何自己蠢蠢;嗚嗚~
2星期左右,再同您地傾過 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

發佈留言