2012年5月23日星期三

眼神

Happy仔很少跟叮噹,Lulu‘同枱’食飯
佢嘅食飯時間就係我嘅食飯時間
他會給我這眼神...  ::ww6038 並不是要食我的糧...

而是這樣子...

八妹仔Lulu最準時,因為有偉大的國歌提示
(睇下佢惡CC的樣子)
一定要俾佢食先,我才可清靜地做我的飯 = =:


有晚,影到這眼神  (名符其實是我的乞兒女 :)) )


最為食的老中醫 >> 叮噹,想取我手上的中藥 (平時都會睇下中醫,保健啫^^)
睇佢眼神就知佢有幾鍾意中藥喇 :))

無得俾佢飲,就回贈個‘串串貢’嘅眼神 ::rr8011


毛毛剪咗髮喇 ::vv4015
今朝給毛毛早餐,佢嘅眼神似有投訴...


毛毛:唔見咗兩粒零食呀
(並非真的零食,而係日本出的正餐糧,因為太甜,易肥,

所以每餐只比兩粒當零食,氹兔兔開心)

原來之前...


這個Happy仔真頑皮,自己的糧要阿娘用手餵,食毛毛的糧就咁精靈 ::vv4004
後來, 我都有補回兩粒‘零食‘給毛毛 ^~^

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

發佈留言