2012年2月27日星期一

女惡霸

 
 廚房門常關,就係怕大帝們搗蛋;這個杯子原是好地地的放在飯枱上 > <...
Lulu點只壞事一單,還有...  ::rr8011


每次生事,Happy都纏住我,唔俾我責罵Lulu
上次帶Lulu到診所拆線都俾Happy咬... 這個Mama真難做 ::vv4018


每次生事後,Lulu都出殺手鐧,側頭、然後' n...唔’一聲 (高音果隻)
見到咁嘅樣,還可以鬧佢嗎

睇下... 佢真係啋我都儍 ::cc9142

::_1561

毛毛有嘢講...


想阻止毛毛投訴





就連多多都寵壞Lulu了

 
 Happy係兔兔帶大的,所以兔兔十分歡迎Happy到訪

那邊廂... 




被寵壞了的女惡霸

::kk3011
一聽到國歌聲,Lulu就會喵到拆天,我做任何事都要停下來
開餐大過天...

 
這張相來得不易,皆因Happy不大喜愛濕糧,
就算食都只會執Lulu手尾,奇怪嗎 ::ww6018


食飽飽,上床搵周公子傾計計...
這個場境,我並沒有幫她蓋上被子,是她一手包辦!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: