2011年11月23日星期三

叮噹如此的慶生


今日是叮噹7歲牛一 ^^,可惜的是... 今年慶生要在12月補做
事原上星期見兩兄弟打乞嚏,流鼻水又鼻塞... Happy仲發燒

為了遷就叮噹,今次不是去慣常的醫生哥哥,而是去見叮噹的女醫生,
因為只有這位女醫生才可以令叮噹貼服... 

首先當然睇Happy仔先,
我報告了病情後,醫生就問家中是否還有猫猫...
我就告知Lulu的一切,她說是兩兄弟被傳染了,潛伏的細菌發了出來...
幸好他們病情早發現,醫生說明今次是用較輕的藥,療程14日
7日不見好轉要立刻回來轉藥!

~:>

服藥頭兩天真係令我擔心,幸好,到了第三天,兩兄弟無再睡昏昏的,
我打乞嚏,叮噹鬧我了
 ::ee5142
今日已是吃了第6日藥,相信他們會好快復元

~:>

看看他們從醫生房出來後,有位猫女PR出來安慰兩兄弟...
 ::_967 



 
診所不單有猫猫PR,還有兔兔PR呢;兔兔好聰明,我讚他靚靚,他開心之餘,
更在籠內介紹他的家檔,草籠La, 草草La, 菜菜La... 
::rr8007

原來他的籠有暗隔gar,睇下... ::ww6074


他示範怎樣上上落落,樓高共三層,地下的一層是廁所呢,豪宅啊 ^^
兔兔真的好可愛又聰明。
可是,我忘記問猫女和兔兔的名字呢 ::vv4018

::kk3103 
第一日食藥就搞成咁... 尤其係大佬叮噹


 Happy仔反而無乜反應,祇是愛黐住這張龍床


看看那邊廂的Lulu ::uu7063



佢真係啋我都儍 = ="

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 哥哥病了無比佢蝦會唔會悶呀, 醫院成日都有病嘅小朋友出出入入, 唔怕PR比傳染?

    回覆刪除
    回覆
    1. PR唔係咁易見到ga,佢地有醫生睇住,應該問題不大 ^ ^

      刪除
  2. 睇番以前, 原來呀Lu豐滿咗唔少, 幸福幸福::kk3011

    回覆刪除