2011年7月6日星期三

飛甩雞毛

以往的夏天,多多換毛的方式都是一層層的,有紋路
今年... 轉了方法 :-?  一執執的走出來,我笑他‘飛甩雞毛’ ;))


 夏天來臨,令我想起多多初入門時的一部風扇
多多BB時,‘乞次’ 打過不停,睇過兩次醫生都無效 ...

家人的一句戲言 ...

“會唔會係毛毛令佢鼻敏感呀?”  

就這樣,又令我想起朋友轉贈給我的 ...  超微弱風的風扇
這部機設有‘負離子空氣淨化功能’
於是,我又把這部機再轉贈給多多...   用了數天...


或許,這只是個巧合  多多的‘乞次’真的不再出現
所以,每次當我想把這部機放到回收箱時
我又停一停,諗一諗 ...  跟自己講:出年先La ::vv4046

~:> 

哈仔在 3/7 換咗殼呀  哈仔&儍魚大個仔咗,幫佢地換咗缸


睇番之前的細缸就知儍魚大了不少
我懷疑儍魚有過度活躍症 ::rr8107  佢真係無時停,游到眼都花


換咗殼後的哈仔比之前活躍得多
 

~:>
Happy仔霸咗兔兔的地盤,所以咁開心 ::oo2056
 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 果舊係玻璃制品,空心,所以好輕,上面果隻係龜龜;
      不過... 有次換水唔小心跌落地,爛咗 ::uu7167

      刪除
  2. 毛爺張相可愛到呀, 有雞會我一定要 ::ww6066

    回覆刪除