2011年3月22日星期二

叮噹篇

早在叮噹牛一的Blog中,已講過叮噹的由來...
時光倒流... 

::rr8094

當時在舊舊居... 第一日帶佢睇完醫生返到屋企,
就足足瞓咗兩個鐘,而這兩個鐘裡,佢郁都無郁過,咪話唔心驚 :-w
(有部分圖片從Video度Capture出嚟,所以微粒比較粗,請見諒)


當時的叮噹只有手掌般大小,還是震震吓咁爬過來
叮噹好聰明,好快就知道自己的名字,更驚訝的是~
當時我在廚房開緊猫奶粉給他,叮噹在我腳下喵到拆天... 

我就跟他說:你去沙發等我La,我好快攞比你飲... 
(我只係講下咋)
果頭講完,佢已經爬咗上沙發,坐住等我 :-O
這個仔,只係第三日到我家 :x


呢個飲奶姿態我並無幫手,我只係比個細cushion佢,讓佢舒服d

 
 叮噹是個超級百厭的猫B,自己一個都會谷住背打橫行周圍喪片,
片到上牆... 仲當我係棵樹,爬上我身 >:)




叮噹入住我家時正是寒冬,所以買個細的暖水袋
好等佢入夜覺豬時,有媽媽同睡的感覺

 ~:>

叮噹仲好鍾意學嘢,當時只有兩個月大左右 ~ 比佢見過一次...
我開電視時都要搞搞個入牆天綫制 (租樓,係咁ga la) 
這次之後,每當我開電視時,佢都會跑去用手仔撥個天綫制
有次放低個PS2手制,佢又走上枱面,搞個手制
又學會去開摺門...

 ~:> 

叮噹都有蠢蠢的時候... ;))

 
 佢唔識洗手,仲將成隻手仔放晒入口,
直至Happy的出現 (都三歲仔Lu) 
從Happy度學識洗手之外,仲學識發出咕咕聲,比佢笑C

::rr8075

五、六個月大左右,叮噹換牙La,睇下 ~

 比我執到6隻咁多,半透明的,唔留心好容易走寶 ::kk3192

  ~:> 

大個仔La,身為阿媽,當然知道個仔嘅喜好 ~



叮噹有個別名,叫‘老中醫’ 皆因佢鍾意中藥 (要睇實,佢會偷飲Gar)
仲鍾意飲溫水;鍾意入被竇覺豬,懂養生之道 ::_2172


 
叮噹係一個長唔大ge小朋友
就算你 (地) 幾咁無禮貌,幾咁曳... 我都係咁愛錫你幾兄妹 :x



睇吓 ~ 個小猫公仔、細cushion及奶瓶,我都仲保留住Gar ::vv4046 




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: