2010年11月28日星期日

妹妹學乖了

妹妹食過早餐,慣常地跳上床大覺索 I-)
見到阿妹的海棠春睡,真係好想抽下水 :-*
其實每日早飯當中,亦係我幫阿妹清潔&抽水時間
但在籠以外,阿妹好抗拒!
自古成功在嘗試..  ;)


哈哈,佢比我摸La  \m/

開心,開心 ::kk3006


~:>  小麥草  ~:>


我種咗小麥草一星期有多,唔知點解D小麥草仲係‘奀支支’
幸好,叮噹&兔兔好欣賞,食晒 ;;)

  
睇叮噹食得幾開心;希望下一次的收成,會粗壯D


~:>  客人到訪  ~:>

星期五,兩位熱心的義工姐姐&哥哥到猫兔家探訪 (小魚兒) 妹妹
猫兔家無茶水招呼之餘,兩位義工還送上禮物,令我臉紅了 ;;)
禮物除了有猫地份兒,連兔兔都有,真係有心,多謝晒 >:D<
希望義工哥哥幫助小動物之餘,都要小心身體,唔好再比小朋友弄傷La ;))
 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 你種啲草發育不良::kk3104 我種過一次, 佢地齋咬唔多食, 無再種lu::ww6006

    回覆刪除