2010年9月29日星期三

互相認識

今日, 大懶兔傻仔多有話要講



其實佢地都時時見面, 只是...面對面Say Hi都係第一次 
我的兔地都是無聲音的, 所以互嗅對方就是佢地ge見面禮

 
叮噹係十分百厭的猫猫, 對於還未接受妹妹真令我費解  :-/
一向都係遠望妹妹, 今次係最大ge進步了

 
妹妹的痴纏總是令Happy仔吃不消 
::kk3118  
 有時仲會出手拍妹妹的頭 
但妹妹都打不還手, 不發惡, 繼續苦纏 :P

為了妹妹有細藝, 我會經常用玩具引佢, 只可惜總是令我不是味兒 8-|
終於, 妹妹找到心頭好, 就是 ...
  
 
我有大胆的嘗試... \m/


可惜... 到現在, 都係唔可以摸佢係 NO WAY !!! [-X

 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

發佈留言