2010年7月13日星期二

僭建

話說有一晚,阿妹在二樓瞓瞓吓覺跌咗落樓下
 佢都好難為情咁望住我,我惟有扮無事,行開一邊先敢偷笑 :P
 佢間屋二樓ge設計真係有問題,咁細,點夠位瞓呀 =[ 
不如僭建多一層LOR...



好la, 將三樓降底咗少少,
等阿妹望街都唔會頂住個頭仔

  
這幾日,阿妹肯比我用手指摸吓佢ge尾尖同耳尖, 
再無出爪KA我 lou,仲好nice咁行埋我度嗦吓我隻手tim, 
冧到不得了 :D 
阿妹,我會得寸進尺咁去摸妳個頭,背,手... 哈哈哈
^~^ 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

發佈留言