2021年5月31日星期一

我貓的行為 (2)

 

牠們各有不同性格

橘貓小米其中怪行為是.... 

 

 👇

https://youtu.be/1F840wYhjE4



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 則留言:

  1. B頭都好憎人哋咳或者打乞嚏
    但冇呀米咁大反應
    瞓著咗都要鬧

    回覆刪除
    回覆
    1. 每隻貓頭都有獨特性格,數之不盡 XDDD

      刪除
  2. 回覆
    1. 可能年紀細,所以乜都霸又蝦貓...但有時又氹得人好開心 😝

      刪除
  3. 好想知當你大嗌 "豆豉哥" 時, 黑啤係望吓你先走吖, 定係頭也不回咁落慌而途🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲夠膽望我 XDDDD
      但轉過頭,佢又發作蝦米仔 > <!!

      刪除
  4. 係真架,每只貓嘅性格都唔同,养过貓嘅奴才最清楚😌

    回覆刪除
    回覆
    1. 何止性格唔同,仲好獨特,例如:豆豉哥瞓醒,如果咁啱我喺附近,佢會碌大雙眼好驚咁望住我,再匿埋 😪 直至我同佢講,我係阿媽呀… 佢先斯斯然行出嚟 😖 所以旅行幾日返嚟,佢匿埋唔認得我係正常ge事 🥲

      刪除
    2. 旅行幾日返嚟,佢匿埋唔認得你....唔通你去完韓國整...咗 ~d ~嘢 ?😈🤭🤭

      刪除
    3. 瞓醒会惊你?咁怪嘅?

      刪除
    4. 阿囉, 我矛呀 😢
      大舊媽,豆豉哥係神經質又健忘的小傢伙,我 😷 佢都會唔認得我ga 😪

      刪除
  5. 你畫到粒豆豉細細粒但又好霸王^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆豉哥係一般size,一拼在米仔身邊真係有對比 😄
      佢真係好霸王ga,又蝦貓,一得閒就搞事…… 黑貓ge本質? 😖

      刪除