2019年5月29日星期三

輪流病


天氣反常,自己都病到五顏六色;病好了,又到大帝們 🙈

Lulu係最先打乞次果個,佢個底唔好,一風吹草動,就嚟料
發覺得早,食咗2日藥,精神爽利 😸


OMG 輪到豆豉哥


餵藥對我嚟講係無難度;陰公,對住呢個衰仔 😫
慘絕人寰 😭

佢真係咬爆我手指,當我隻手木頭咁咬,流咗好多蚊飯,
豪不留情 😭


Pill Pocket,餵藥器... 都試過
最後,用原始方法 ---> 將藥壓成粉,用少少水混合,
用針筒吱俾佢食,成功 🙌

又到米仔,初時以為佢嘔唔出毛,原來佢係咳 😥


餵米仔食藥同阿Lu一樣,好乖,好聽話
但要食多幾日藥,康復了又同Lu姐爭嘢玩 😽


米仔鍾意向高難度進發 😂 😂 😂


💕 💕 💕 💕

幸好 (touch wood) 皮爺無被傳染
原因 👉 皮爺好奄尖 🙊 
佢食ge、飲ge水都要新鮮,放多一陣都唔Hou

食餅 👉 要用手餵;食濕糧,我會一小匙... ... 咁放在碗內
一啖一啖咁食;飲水,每次都係新鮮水...


寵壞了的孩子 😬



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 則留言:

  1. 叫得皮爺,梗係生活品味樣樣都要新鮮

    回覆刪除
  2. 寧願自己病都好過D仔病
    唔識講+唔識喊
    淨係唔食唔玩
    肉赤死....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經好小心,都敵唔過反常天氣 > <

      刪除
  3. 隻隻貓的脾性不同, 我最近帶領養中心的貓去睇醫生時被咬,傷口大,差d連我也要睇醫生

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難怪佢地,我家的毛孩已熟識我,但都怕外出,做出好多意想不到的事 > <...
      卡B都要小心呀。

      刪除
  4. 毛孩病真係會好擔心, e+好返晒就好喇 ^^
    係張椅底ge吊床望落都好窄下, 米仔都攝到入去, 都好叻仔喎
    ..............................................
    見到你話lu妹打乞嚏, 就諗起愛嗅中藥的叮噹, 每次你打乞嚏都會鬧你....懷念 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我病時佢地又病,慘到好似天跌落嚟咁 T T
      .........
      叮噹的特別性格去咗米米度,打乞嚏、流鼻水ge嗦鼻聲都俾米米鬧爆,仲要遠離,怕被傳染咁 =_=
      可惜米仔唔愛中藥味!

      刪除
  5. 原来一家大细都病咗😰
    早排我家四猫轮流肚痾,Jelly开始先,好彩一只二只药到病除

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚痾咁慘豬 > <
      有時我都想肚痾下,等個肚腩細d (大吉利是) XDDDDDDD

      刪除
    2. 好彩個個都藥到病除 ^^
      我個家庭醫生話耐唔耐肚屙吓係好架, 順便清吓腸胃; 我簡直想成個人都細d, 除咗某d部位 wakakkakaka

      刪除
  6. 慘慘豬lor, 輪住病 O_O, 係咪俾媽媽傳染架 hehe
    估唔到黑啤咁抗拒食藥, 仲要咬爆阿娘手指, 聽到都覺得好痛 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有懷疑過係咪我至係罪魁禍首 T T
      臭啤鍾意咬自己人,對住醫生、護士就屎狗咁,哼!!

      刪除
  7. 大帝病煩過自己病,好彩無大礙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己病都可以食成藥頂住先,毛孩病咗擔心到不得了 > <

      刪除