2019年3月28日星期四

跟青蛙去旅行

只係旅行外出五日...


今次去大阪自由行,住在大阪梅田,全程鐵路行
轉車,轉車,都係轉車 😎
背住4😸 去和歌山朝聖,搵2玉和4玉 😍


👇她是4玉, 比較年青


👇她是2玉,剛剛瞓醒 😍


站長們有她的休息日,我不查清楚下就去朝聖,實在鹵莽 😜
翌日,去神戶有馬溫泉


青蛙旅行 👉 其中一個景點 😄


跟住的日子都係鐵路行.... 沿途見有櫻花開了 😘


4主子都開心歡迎阿娘回歸,只是米仔要定神才認得我 😑

米仔一見鍾情的盒 😻,預知的效果 😅


Lu姐好fit 😘


盒係貓貓的至愛


永不言棄 💪


😂


少不了啤啤的份兒


米仔儍更更又善良,見到皮爺會讓坐 👍


💕 💕


豆豉哥又做緊乜呢 👀
👇 為食囉


總之,搞破壞 👉 玩水、玩廁紙、咬爛紙皮、挑戰風筒... 乜都玩 🙈


shu ... 💤 💤


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. 妳家啤啤超百厭,我家Mango 仔就超為食,我哋一煮飯佢就搞搞震,又愛摷垃圾筒,唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信只係過度期,比時間他倆,好快做乖乖仔 🤗

      刪除
  2. 米仔大屁股
    我緣仔都係咁
    成張床單發傻掀起

    回覆刪除
  3. 好耐冇見4貓, 隻隻開心健康
    出外行下抖下氣, 我已20年冇踏足日本

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有十幾年冇搭飛機,今次出去抖氣好掛住佢地 😮
      原來皮爺每晚都喺門口叫,等我回家…… 知道後好內疚 😥

      刪除
  4. 自己去旅行風流快活...返嚟有無買手信俾4位主子請罪呀 ?!
    為食小啤子見你食嘢, 會唔會出手出口搶嘢食架?
    米仔成日都一臉戰戰兢兢, 憨厚正直ge樣, 真係好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇風流呀 🙄 中招就真,第3日巳喉痛,幸好有藥喺身,返港仲要食多2日藥才痊癒 😬
      我都冇乜點買嘢 👉👈 買咗2隻匙羹仔比佢地 😉
      小啤子會出手偷,一say no 佢立即收手 🤣
      米仔係個好男仔 😍

      刪除
  5. 景點同真實一樣好得意啊!!!

    回覆刪除
  6. 皮爷每晚都喺门口叫…你下次点忍心出门呀?
    Mr Mike嘅大屁股😂
    为食猫最可爱😘
    Lu 姐身形 fit到爆啦😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確好心痛,平時皮爺已好痴我,夜晚又與我同眠,E+諗起鼻都酸 😢
      米仔好好先生,細細聲話妳知,佢好'論盡'ga 🤫
      我想Lu姐唔好揀食,肥多少少就very good la 😻

      刪除
  7. 你去日本變靚D? 冇理由米仔認唔到你架 haha
    黑啤真係好百厭喎, 不過小朋友要咁先夠得意可愛 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經巧靚囉,唔洗再變靚la 🤣
      米仔好無記性ga,我已預咗佢會咁樣對我 🤭
      臭啤做了小啤子後都有改變,就係驚青咗,門外有聲即刻閃貓 😂

      刪除