2019年2月25日星期一

calming collar

以為啤啤成為“小啤子”後會乖(dd),
錯了,他依舊蝦貓地 🙈


米仔善良,從不計較 👇


貓樹榮休,只保留兩個坐位,
其中一個放在電腦枱上層,工作時都可以望到主子 💕

“小啤子”是個過度活躍的小霸王,蝦蝦霸霸,
繼續打貓、追貓、咬貓、搶食...
見義工的網誌上,試用一隻calming collar
我亦買來試試...


 啤啤不同米仔,米仔視頸圈是身體的一部分 😊
替啤啤穿上頸圈要用一陣子時間...

戴上後,頭一日的確乖了,可是... 很快又回復他的真我本性 🙈

臭啤覺豬時 --> 天下太平 😅


百厭的小朋友大多是聰明的,啤啤絕對是
這是他自己蓋的被👇
他還學㩒制打機,見到遊戲有爆炸效果...
他的反應真的笑到我反肚 😂


啤啤壞事做盡,其中最偉大的就是玩水 😈
完成他的偉大創舉後,收到風聲立即飛奔躲藏...
可是,他的充滿了水份的腳印仔出賣了他 😹

 這個睡姿夠嚇人了 😝


他和米仔同樣鍾意入廚房睇阿娘洗碗;
又擔走剛洗淨的小物件,
他更樂得見我追著他的生氣表情... 😢

米仔不會擔走物件,因為他的咀巴用來講嘢,他真的好多嘢講 😂


及... 同樣鍾意蝦Lu姐 🙈


幸好,他倆不至大膽到蝦皮爺


皮爺依然鍾情做『犀利哥』 😑


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 則留言:

  1. 費洛蒙頸帶有無用?
    我買不到
    阿緣屁股就快緊張LAM光.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網搵到一間喺香港仔的大型pet shop買的,妳上網睇下:
      www.wnp.com.hk (sentry calming collar for cat)
      (條頸帶對啤啤只有少許作用,希望緣仔有用la)

      刪除
  2. 2號有用費洛蒙香薰機
    獸醫買的
    但無用

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我都想買香薰機比啤啤用,但VET話對貓B作用不大;泰媽的貓用香薰機又OK喎,睇嚟都係好睇個別的貓頭。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係由這個blog睇到的
      http://yydoris.blogspot.com/2019/01/blog-post_29.html

      刪除
  4. 爛玩唔緊要,最怕係蝦其他貓,真係又愛又恨

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以,到現在(晚上)他還要入籠瞓覺,我都希望他可以跟我一齊搵周公傾偈 :-)

      刪除
    2. 咁慘要困籠,佢無嘈嗎﹖

      刪除
    3. 啤啤玩唔停,唔入籠就成晚搞住米仔和玩水,仲要玩埋皮爺ge飲水碗 > <...
      其實佢一入籠,就即刻搵周公傾偈ga la,証明佢根本就係眼瞓,掛住玩 ;(

      刪除
  5. 晚上仲要入笼瞓,都好惨😥
    识蓋被 😳,唔怕水,好叻仔👍🏻
    Mr Mike 嘅床仔好似缩咗水😆
    仲虾埋 Lu姐,要打 pat pat啦!
    皮爷德高望重,冇猫敢惹佢👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 啤啤唔入籠瞓,米仔就無得瞓ga la :'(
      米仔大大隻好好攬 XDDD
      連Lu姐都蝦,妳都話抵打nei =]
      皮爺見到佢行近佢度就出聲警告,問你怕未 XDD

      刪除
  6. 我想像到你追住黑啤時 ge 情境, 一定好好笑 hahahhaha
    我好想聽吓米仔點講嘢 hehe
    Lu 姐著住件好有中國特色 ge 衫仔, 同佢鼻仔 ge 顏色好襯 :D
    皮爺係訓導主任, 係咪冇貓貓敢埋佢身?

    回覆刪除
    回覆
    1. 越追就越走得快,激壞 > <
      米仔BB時已好多嘢講,又長氣 ( 真係唔知佢講乜=] ),唔應佢仲有排唔收線 XDDD
      今個冬天真係唔凍,Lu姐都係著咗兩日衫,用暖板,都冇開暖爐;Lu姐感覺凍,佢個鼻仔就白雪雪,好得人驚 :(
      皮爺養尊處休,佢有個大佬款,d細路唔敢煩佢 XDDD

      刪除
  7. 呢個小啤子真係好百厭...好彩佢無蝦皮爺,嬉鬧曳曳都係同D細ge玩, 都算曳中知分寸咁啦^.^
    我都好想聽吓米仔講嘢...係唔係都好似皮爺咁一把BB聲架?_

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有分寸~ 不之幾‘醒’,百厭完即閃貓,扮無事 > <
      米仔把聲係小朋友聲,佢傾偈時的音頻跟平時唔同,(音頻)好簡短,聽得出佢係想講d嘢,(可惜我讀得書少,唔明 ;p )只好回應佢--> 哦,好呀,知道... 咁囉 XDDD

      刪除
  8. 我家都咗兩隻百厭星,破壞力好大,仍然困房,唔敢俾佢地出黎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜添丁♡
      快d出Blog, 快d出Blog, 快d出Blog...

      刪除