2018年10月28日星期日

啤啤眼睛轉了黃色


第一次跟啤啤玩自拍,佢覺得好新奇 😛
百厭星又真係幾可愛


曳啤鍾意擔住呢個青蛙公仔周屋走,初時好怕接近佢,
後來被我發現,原來害怕佢雙大眼睛 😅
於是我幫青蛙做了縫合眼睛手術 😎 
青蛙有個名,與我‘旅行青蛙’game內改的名字一樣 👉 oppa 😂

曳啤經常受罰 (入籠),佢唯有選擇跟周公子傾偈,
傾乜嘢搞到瞓成咁 👇 😂


細路仔好奇心重,聽到電飯煲有聲,飛奔去睇下發生乜事 😆


 10月中,眼睛開始轉色 👆
10月尾,眼睛轉了黃色 👇


還是咬人和咬貓,更愛欺負米仔 🙈


皮爺怕咗佢,無必要時,都係選擇匿喺窗簾布後面
當忍無可忍時,皮爺會出手勁打佢ga 😼


米仔... 👇 


係得阿Lu頂得住,無面比,打佢 😸


其實,都有溫馨ge時候 💕 💕


💕 💕 💕


阿Lu除了食,就係愛玩 😸


百厭星係咪要反省下,學做一個可愛又唔蝦貓ge貓B呢 😽



♡  祝 大家萬聖節快樂  ♡ 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 則留言:

  1. 你淨係叫佢反省下 ~ 唔蝦貓....即係唔mind 佢咬你。。。 哈哈~太過慈母吖! 
    米仔D表情仲BB過啤啤。。。。啤啤可能以為自己大過佢添呀@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 慈母多敗兒 😈 (咳咳)其實我已經教緊佢ga la 😩
      米仔好嗲tim bor,心地同動静都係百分百ge大BB 💋

      刪除
  2. 原来猫嘅眼睛係会转色嘅😮
    一见到啤啤就令我联想到我只超级顽皮 Maggie😆
    皮爷係大哥,当然应该摆个大佬款在适当嘅时候教训下d细嘅👆🏻
    Lu姐唔虾细嘅咪算乖女啰👍🏻
    Mr Mike 自己都仲係小朋友,所以同啤啤最夹😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓B出世眼睛係藍色,跟隨成長,眼睛會改變顏色,好奇妙 ♡
      好想見大舊媽d寶貝s,Maggie妹好百厭? 😃
      Lu姐係家中倀雞公主,啤啤撩佢在先,才會追打曳啤 😈
      大BB米仔係好好先生,佢畀啤啤蝦就真 🙈

      刪除
    2. B頭及翩翩
      眼睛細時未轉色係灰色的

      刪除
    3. 藍色眼睛(虹膜)轉瞬即逝,只能在出生至4星期左右時才見到,米仔和小啤入室時已轉變至藍藍灰灰了 😊
      叮噹入室時剛開眼,所以有幸見到他的眼睛由藍色轉至綠黃色 😙

      刪除
    4. 小啤的黄色眼睛尚未穩定,仲係帶點渾濁,我諗小啤四個月大左右顏色才明亮 😻

      刪除
  3. Lulu咁細粒,黑啤可能以為lu家姐幫佢按摩😂
    米仔真係超級可愛,佢對住黑啤個樣好有愛♥️♥️,我都好想試吓俾佢咁望住,實俾佢電CC⚡⚡
    皮爺咪好慘慘豬囉,成日要匿喺窗簾後面☹☹

    回覆刪除
    回覆
    1. 啤啤不知天高地厚,得罪倀雞Lu,Lu姐追住佢嚟打 😂
      米仔出手好似摸佢咁,曳啤點會怕 🙈 不過大BB真係好可愛又嗲,我都畀比溶化咗 😃
      皮爺離遠見曳啤行近才會躲避一下,其實皮爺係最惡果個 😈

      刪除
  4. 請問LU媽有無細妹消息?
    她情況點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係透過WhatsApp問候細妹媽,她說: 都係咁上下OK啦,大家唔駛擔心我,在心中得㗎啦…… ♡
      細妹媽有家人照顧,應該康復在進步中 😊

      刪除
    2. 咁我就放心了
      請代我向細妹問好
      我確實係掛住佢

      刪除
  5. 貓眼隨年齡轉色我而家至知,枉我未讀幼稚園已經養貓,仲自稱貓癲!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係細細個時,家中已有貓做伴 😚
      好失禮,我都係從叮噹處學到這智識 😊

      刪除