2018年3月21日星期三

三貓性格


貓貓性格百厭係必然的事,隨住時間、環境,性格都有加減 😸


大哥皮爺,至今依然保留一把BB聲 😍
犀利哥打扮,不愛梳毛,每日梳毛要搵啱時機,
否則... 😈 (知道我犀利nei 😼)

皮皮每晚都跟我 💤,細路仔米米有樣學樣,但未得皮皮批准
於是... 皮爺跳落床,搵個玩具玩下,玩到拎拎long long...
細路仔咁愛玩,這個誘惑... 點抗拒呀 😆


說時遲,那時快,皮皮即刻跳上床,就咁... 獨霸阿娘... lor 😹 


家姐仔Lulu,開心果,表情多多 😽,喜怒哀樂寫哂喺面度 😏
咁多年來,Lulu只相信阿娘比ge食物


^ 同皮爺喪玩


^ 諗緊乜 😮 


^ 佢連毛毛都整蠱


^ 玩到無嘢好玩 🙈


^ 我叫佢做'八婆' 佢都會應我ga 😂😂


細路仔米米當然超級百厭;'玩'就係佢ge工作 😻
米米仲有樣工作 💪 每當路過皮爺的食物碗,就用他的埋💩手...
去埋咗人家ge食物 😂


^ 閒時,鍾意咁樣... 等嘢玩 😄


^ 望下街... 


等到...

好多時.. ... 瞓著咗 😂 😂


米米性格單純,未見過佢發惡,係好男仔一個 💕

依舊愛嗲Lu姐 😘



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. kiss kiss X 1000000000000000000000000000

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you x 100000000000000000000000000000

      刪除
  2. 妳家Lu姐同米米又活潑好動,睇佢哋玩都開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 3 😼 都有齊齊喪玩ge時候,但都係深夜,我 💤💤果時 😩

      刪除
  3. 皮爺好叻叻豬, 識得搵玩具嚟誘惑米仔 hahhaha
    米仔真係好百厭, 竟然敢搞皮爺 d 嘢食, 不過我鍾意 (心心眼中)
    Lulu 自己入袋???? 定係 Lu 媽你百厭, 整蠱 Lulu 呀

    回覆刪除
  4. Lu妈,你係咪换咗新机影相?今次d相特别 sharp 特别靓,或者係你d宝贝越大越靓?😍
    每只猫嘅性格都唔同,但就一样咁可爱😍
    皮爷好聪明,识得点去搞定细佬👍🏻
    Lu姐对眼真係 sharp😍
    Mr Mike 手 feng feng 嘅相好有Bill 爷 feel......(Bill 妈个,big hug 👩‍❤️‍👩)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無換機喎,可能係有咁啱今次手定d卦 😜
      皮爺食鹽多過佢食米 😅,其實,每當阿娘坐喺梳化時,米仔已經霸住阿娘,佢睇唔過眼,所以要諗計lor,我都好欣賞皮爺ge聰明 😆
      Lu姐係個表情包,只係唔夠快,影唔到 😜
      初次見到米仔手fing fing個姿勢,即時諗起Bill爺;米米、皮爺 & Bill爺都係反手瞓覺ga 😀

      刪除
  5. 諸葛皮爺好叻仔...識得智取唔使用暴力就攞返阿娘個位...又叻又乖
    米米覺得皮爺兜糧係乜嚟 ? 竟然出埋💩手 @.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到皮皮咁叻,抵讚 😃
      米仔好為食,可能想收埋留比自己食卦 😎

      刪除