2018年2月6日星期二

找到米仔的致敏物



終於找到合適的罐罐了,再不用每星期只給米仔試食1茶匙濕糧la 😸


貓友的貓都有致敏的食物,而米仔的又與他不同,但都有些頭緒...
首要:grain free;所有包含膠的物質一定剔除,例如:
guar gum (瓜爾豆膠), carrageenan (角叉菜膠/鹿角菜膠/卡拉膠)
loust bean gum (豆角膠) 等等 ...

一一試過都不成功... 直至有次買來一罐由NZ來的罐罐...
看見招紙印有 BPA free;(原來很多罐頭食品和膠製品
都會用上BPA (雙酚A) 這種材料)
米仔試食過數次後,終於成功了 😃

雖則找到合適罐罐,但魚類罐頭食物,米仔通通不能吃 😓 
食了會拉肚子 😢


這個細路,有時撒嬌唔肯食,茶匙一出,米仔乖乖洗碟(怪貓一個) 😅


日常有乜好做?又係兩姐弟玩下,打下,嗲下大佬,家姐咁la






大佬Happy怕咗佢,自己去睇雀仔,望下街街打發時間 😉


未心熄,係都要塞入個盒度 (link) ,個盒終於比佢迫爆咗 😅




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 則留言:

  1. 我家天師仔又係比我縱壞,雞肉一定要人餵至肯食

    回覆刪除
  2. 好得意, 扭計要媽媽餵先肯食 ❤️❤️❤️
    LU 媽~ 你快 d 搵返個啱咪仔身型 ge 紙盒俾佢啦 😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好奇怪,見到隻匙就開胃 😅
      多一個盒,佢又唔爭ga la 😅

      刪除
  3. 乜啫...皮爺咪一樣間唔中要你用手喂至肯食, 米仔跟哥哥學嘢之嘛 !
    終於找到啱食ge罐罐俾米仔太好嘞, 食物敏感真係好煩架~睇波咪就知慘慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳儍得對,米仔學哂皮爺要阿娘餵食 😈
      經常見波波戴頭罩,真係慘豬 😳

      刪除
  4. 終於揾到致敏原因,太好了👏🏻👏🏻👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 米仔食啱罐罐,疴靚 💩,心情好似中獎咁 😂

      刪除
  5. 皮爷张侧面相真係好靓,好似沉思中
    Mr Mike 同 Miss Lu 一样咁活泼可爱
    终于都揾到适合嘅罐罐啦 👏🏻👏🏻👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難同皮爺影相ga,影到張靚相,我都好滿意 😙
      我這個奴隸經常幫兩姐弟執拾,兩隻 🐒 玩到…… 😧
      諗起之前米仔每次試食完,我等睇 💩💩 的日子,好好笑lor 😂

      刪除
  6. 天下父母心啊﹗
    米仔一字馬咁洗身,勁=D7

    回覆刪除
    回覆
    1. 最冤枉係佢以為我偏心 T_T
      「米仔一字馬咁洗身」勁nei ;p 我就真係做唔到啦 XDD

      刪除