2017年9月13日星期三

Happy Birthday to 小鮮肉s & Lulu



話咁快一年la,4位小鮮肉今日牛一🎂,能認出他們嗎 😍

👇今日的小鮮肉s


小鮮肉遺傳咗靚爸和靚媽的基因,個個都好靚仔靚女 😍💕
(媽媽亦是百厭星一名,不時左唧唧,右唧唧... 無時停,所以有個特別的名字 😀)


雖然四兄妹分開在兩個家庭生活,三位同住,米仔在我家;
四個依然好似樣,尤其兩兄弟,唔只樣子,原來連瞓覺都好似 😀


👆大哥, 👇米仔


同樣鍾意'long'住頭仔瞓 😘


👆大哥, 👇米仔


連我這個媽媽都笑了出來,實在太相似了 😂
(當然,他們的衫有少少分別的呢 😀)


祝 八戒,米仔,悟空,小薯及Lulu生日快樂,身體健康
 (🌰蛋糕…是我的,傍邊的健康零食才是你們的 😋)
 💕💕

感謝八戒,悟空,小薯媽「過計」Michael仔給我,令Lu家更開心 🙇

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 則留言:

  1. 小鮮肉s happy birthday, 個個都要身體健康
    個蛋糕似乎唔係俾貓哋食架喎 haha

    回覆刪除
  2. 生日快樂大隻仔同埋佢嘅巴打、絲打 =3=
    要身體健康,快高長大啊!

    彈媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有靚lu呀,生日快樂啊

      其實,如果米仔無被 (逐出師門),我估好大機會取名:沙僧

      刪除
    2. 師太同我一樣咁有慧根 😄
      大家都估到佢入師門ge名 😆

      刪除
  3. 咁快一歲啦! Lu媽, 咁相似,你會唔會認錯仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只睇樣,真係好似ga,其實佢地件衫唔同 😊

      刪除
  4. 好可愛ge小鮮肉ssss...lu lu都係今日生日咩 ?
    祝lu姐米仔生日快樂, 身體健康,吃喝玩樂樣樣齊

    回覆刪除
    回覆
    1. lu姐係15號入室,所以一齊慶生 🎂😄

      刪除
  5. 小鲜肉s 😋😋😋
    不知不觉已经一年啦,祝 all the 小鲜肉s & Miss LU 幸福快乐,猫体健康 😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁快1年 😙
      仲好似無幾耐咁 😃

      刪除
  6. 以為你唔聲唔聲再多幾件添 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想 😃
      估唔到兩兄弟分開生活,都可以似成咁 😙

      刪除
  7. Happy Birthday,個個都咁靚仔靚女,好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝仔仔媽,妳的毛孩s都氹得妳開心 😃

      刪除
  8. 生日快樂 to 5 位壽星 🎂
    點解女仔叫悟空架?😝
    我 Bill Bill就係一入屋唔使15分鐘就bill 來bill 去,所以叫Bill Bill 😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 悟空……真係要問下悟空媽先知 😄
      聽妳講過bill bill名由來,真係好搞笑 😂

      刪除
  9. 佢地話要分甘同味喎。(蛋糕)

    回覆刪除
    回覆
    1. 🎂 no no la 🙅, 對貓貓太油膩了,食咗肚仔出事,我就慘了 😨

      刪除