2017年8月24日星期四

小鮮肉


唔知Lulu得罪Happy乜嘢,Happy係咁追住佢 🙈
做和事佬無效,唯有搵Mike仔幫忙

大隻仔一出現,皮爺向Mike仔咆哮咗兩句,即時走貓 😹


其實兩兄弟無乜兩句,只因為Happy怕Mike仔多嘢講,尤其每日朝早,
Mike仔一定搵皮爺講嘢,好似匯報日常咁 💬
皮爺怕咗佢煩啫 😝


懶叻,其實佢蝦Lu姐最多就真 😓


Lulu都唔弱,一手㩒住Mike仔個頭,佢就郁唔到 👍


Mike仔以為自己大哂,經常挑戰Lulu...
今次中招了,家姐仔唔就範... 係咁就整損咗大隻仔ge耳朵 😨


即刻用神仙水消毒,整理傷口 

* * * * * *

傷口第四日連‘焦’都消失埋,果然係 “小鮮肉” 😀


皮爺,你BB時都係咁百厭 🐵



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 則留言:

  1. 回覆
    1. Lu 妈…我係俾妳嘅标题吸引到飞入嚟架😄😄😄

      刪除
    2. 大舊媽你e+都有小鮮肉陪你一齊打boss啦

      刪除
    3. 大舊媽對小鮮肉有遐想 XDDD

      刪除
  2. 我都好想养多只吱吱喳喳嘅猫呀
    Mr Mike真係大只好多😳
    Miss Lu 肥肥白白珠圆玉润好靓女😍
    Master Happy成熟稳重英俊帅气,正👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. [我都好想养多只吱吱喳喳嘅猫呀] 我鼓勵妳養多幾隻多咀貓 ;-D
      米哥仔抱到手軟 > < 好彩佢唔鍾意比人抱啫 ;p
      Lu姐其實上鏡肥,實際佢幾標準ga (^_-)
      皮爺就真係巧令仔(偷笑ing) mm...稳重...佢扮嘢咋,佢不知幾百厭 > <

      刪除
  3. 真係好想知Lulu得罪皮爺咩事,搞到皮爺咁嬲

    回覆刪除
    回覆
    1. 問得兩問,佢連我都鬧埋...驚驚 ;p

      刪除
  4. 回覆
    1. 貓奴心中的小朋友,個個都係哄得我地好開心的小家伙 ^3^

      刪除
  5. 會唔會Lu妹去完廁所無清理乾淨自己, 皮爺要教導吓佢咁呢?
    米仔嗰樣仲好BB呀.....十分之可愛, Lu妹e+有米仔陪玩,皮爺就可以清靜d抖吓啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩個ge私人恩怨,我唔敢加把口,驚皮爺打埋我一份 ;p
      Mike仔經常捉住LU家姐玩,但佢又玩得過份;搞到Lu要邊鬧邊玩 > <
      其實皮爺係怕咗佢,所以要盡量避開 ... 避開 XDD

      刪除
  6. 有 Lu & 米 ge 屋企好熱鬧, 不過皮爺就可能覺得冇日安寧 hahhaha
    皮爺呢個訓導主任對住兩個百厭星, 少 d 精力都唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮爺係B時咪同樣捉住叮噹陪佢玩,佢已經忘記得一乾二淨了 = =
      講個秘密妳知,其實佢地三個會在深夜一齊玩追追ga,可能皮爺怕羞,唔想我笑佢lor XDD

      刪除
  7. 唔好講小鮮肉,我家肥佬厚肉, 抓傷恢復得好快

    回覆刪除
  8. 我貓貓後生嗰陣啲傷口真係復原得好快,而家年紀大咗就慢咗好多lu!

    回覆刪除