2017年6月26日星期一

好安答



合皮超鍾意抓梳化,抓到要用布蓋住,都仲係要繼續抓... 😑
... 原來他對這'梳化'充滿興趣 😻


太好了 👏
♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡

過去一星期都係落雨 ☂ 
搞到Lu姐擔驚受怕 😿



Mike仔奇怪Lulu點解怕落雨和行雷
幸好呢個細路好識安慰家姐Lulu 💕

太陽伯伯終於現身了 🌞
Lulu出嚟活動下




玩遊戲點可以無Mike仔一份 😺


殊不知... 玩玩下 💤💤 😆


Mike 仔是個無所謂的小朋友,百厭不在話下,百厭到比皮爺或Lu姐教訓完,
轉頭又無咗件事,又曳過... 🙈

連 💤 都無所謂,see 👇 ... 
朝早欄住房門口 😳


梳化底咁樣💤 都得 😝


不過,家姐Lu對佢真係唔話得 💋



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 👏👏👏大舊媽又話放假ge,咁都畀妳攞第一👍

      刪除
  2. Mr Mike 真係大只咗好多😳
    Miss Lu 咁怕落雨打雷,佢前世一定係唔夠孝顺😔
    我Toto以前都似Happy仔咁钟意抓梳化😰

    回覆刪除
    回覆
    1. Mike仔大隻又重過皮爺了😃
      唔只lu怕行雷,阿十個沙dee都怕😓
      我都任由皮爺抓,教唔聽,佢連床都抓😥

      刪除
  3. 回覆
    1. 貓奴們心目中所有大帝s都超級可愛😍

      刪除
  4. 回覆
    1. 大隻佬形容得好貼切,但未去到似大舊媽的Rocky👅

      刪除
    2. 我睇好Mr Mike,假以时日佢一定会似我Rocky仔咁大只🤓

      刪除
    3. 米米:我會努力💪💪

      刪除
  5. hahahahaaa 米仔玩玩吓睇著咗, 好得意, 好想咀啖佢 XP
    落雨行雷有米仔陪, LU 姐唔水貢驚啦
    今次見唔到皮爺個靚仔樣 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經常偷錫米仔gar😄
      米仔E+唔騷擾Lu姐已當幫忙了😞
      皮爺唔鍾意面對鏡頭,我已盡力影多d ga la😩

      刪除
  6. 3個唔止可以一齊食玩瞓, 皮爺同Mike仔都識得照顧8妹LU, 真係好 Man呀...佢地咁乖, 應該會連媽媽都保護埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常都係2🐱🐱互動,3個仲要d時間😉
      米仔得個樣(好似好man咁),一有門鐘聲,佢第一個走頭🙈

      刪除
  7. 呢兩日又行雷啦,LU又驚餐CCCCC

    回覆刪除